بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی برای همه آحاد جامعه است
کد خبر: 3724391
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی برای همه آحاد جامعه است

گروه اجتماعی- پاکاری، یاد و خاطره شهدا را تکلیفی برای همه آحاد جامعه در جهت احیای ارزش های والا دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری است.

بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی برای همه آحاد جامعه است

به گزارش ایکنا از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، 31 خرداد در دیدار با پدر معظم شهید «عباس نیکویی»، با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه ترویج داده شود، تصریح کرد: احترام جامعه نسبت به خانواده های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس نشان دهنده پایبندی آنان به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

وی امنیت امروز کشور را مرهون رشادت ها و از خود گذشتگی های شهدا و ایثارگران دانست و افزود: مسئولان وظیفه خود می دانند که با خانواده های شاهد و ایثارگر دیدار کنند و از نزدیک با مشکلات این خانواده ها آشنا شوند و برای حل مشکلاتشان کوشا باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهدا و ایثارگران ما تعهد، ولایتمداری و احساس مسئولیت خودشان را نسبت به کشور و نظام نشان دادند و در دفاع از اصول و ارزش های انقلاب پیشگام بودند.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان، با اشاره به نقش شهدا و خانواده های آنان چه در شکل گیری و تکوین انقلاب اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس، گفت: امروز نیز شهدا و خانواده های معظم و معزز آنان در پاسداشت ارزش ها و اصول انقلاب و دفاع از حریم اهل بیت(ع) نقش ایفا می کنند.

وی بزرگداشت یاد و خاطره شهدا را تکلیفی برای همه آحاد جامعه در جهت احیای ارزش های والا دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری است و امروز وظیفه داریم حرمت پولادمردان و شیرزنانی را که از این مرز و بوم حراست کردند، نگه داریم.

پاکاری، بر لزوم تداوم سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران و صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: ما باید در هر شرایطی کسانی را که از بهترین داشته‌هایشان گذشتند تا آرامش بر جامعه حاکم شود، فراموش نکنیم.

انتهای پیام

captcha