مهلت ثبت‌ نام در دوره آموزش گرامر زبان انگلیسی مبتنی بر آیات قرآن تمدید شد
کد خبر: 3728317
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

مهلت ثبت‌ نام در دوره آموزش گرامر زبان انگلیسی مبتنی بر آیات قرآن تمدید شد

معاون اجرایی مؤسسۀ ائمة الهدی از تمدید مهلت ثبت‌نام در دوره آموزش گرامر زبان انگلیسی مبتنی بر آیات قرآن خبر داد.

 

 
مهلت ثبت‌نام در دوره آموزش گرامر زبان انگلیسی مبتنی بر آیات قرآن تمدید شد

به گزارش ایکنا؛ تسنیم نوشت: «حمید مهجور» معاون اجرایی مؤسسۀ ائمة الهدی گفت: مهلت ثبت‌نام در این دوره تا دوشنبه 18 تیرماه تمدید شده است. علاقه‌مندان می‌توانند تا زمان مذکور با مراجعه به سایت موسسه بین المللی ائمه الهدی به نشانی http://aematolhoda.com/eg جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

وی یادآور شد: اولویت ثبت‌نام با دانشجویان و طلاب است، علاوه بر این، تخفیف 25 درصدی برای آنان درنظر گرفته شده است، امام عموم علاقه‌مندان نیز می‌توانند در این دوره شرکت کنند. امکان پرداخت شهریه به صورت اقساط نیز وجود دارد.

معاون اجرایی مؤسسۀ ائمة الهدی افزود: هزینه درنظر گرفته شده برای طلاب و دانشجویان با تخفیف 25 درصد، 150 هزار تومان و برای عموم مردم نیز 200 هزار تومان است.

وی درباره جزئیات برگزاری جلسات این دوره گفت: قرار است این دوره در 14 جلسه طی 4 ماه برگزار شود. ترم اول از 19 تیرماه آغاز می‌شود و تا 8 مردادماه نیز ادامه دارد. سه ترم نخست در فصل تابستان و ترم چهارم نیز در مهر و آبان با تدریس دکتر سید رحیم راستی‌تبار، استاد حوزه روش‌های نوین یادگیری گرامر، فنون ترجمه و کدگذاری واژگان برگزار می‌شود.

مهجور یادآور شد: در ابتدای هر جلسه استاد راستی‌تبار آیات از قرآن و روایاتی از اهل بیت (ع) را مطرح و سپس به تحلیل ساختاری جملات و واژگان آن می‌پردازد.

به گفته وی، قرار است با پایان این دوره، دوره دیگری با عنوان «تربیت مترجم متون دینی» در یک دوره 6 ماه برگزار شود.

captcha