تفاهم‌نامه همکاری رادیو قرآن و اوقاف استان تهران امضا شد
کد خبر: 3730007
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

تفاهم‌نامه همکاری رادیو قرآن و اوقاف استان تهران امضا شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ تفاهم‌نامه همکاری رادیو قرآن و اوقاف استان تهران با هدف توسعه فرهنگ انس با قرآن در جامعه امضا شد.

تفاهم نامه همکاری رادیو قرآن و اوقاف استان تهران امضا شد

به گزارش ایکنا؛ تفاهم‌‌نامه همکاری بین شبکه رادیویی قرآن و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران به منظور توسعه فرهنگ انس با قرآن و آموزه‌های قرآن کریم در بین مردم به امضای احمد ابوالقاسمی، مدیر رادیو قرآن و حجت‌الاسلام غلامرضا محمدزاده، مدیرکل اوقاف استان تهران رسید.
در این تفاهم‌نامه ‌شش‌ماده‌ای برگزاری تلاوت اذانگاهی و محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه به صورت مشترک و پخس زنده و یا تولیدی آن از رادیو قرآن مورد تأکید واقع شده است. همچنین، برگزاری برنامه‌های آموزشی در زمینه‌های حفظ، قرائت و مفاهیم و تدبر در قرآن کریم، تصحیح صحت نماز، برگزاری مسابقات رادیویی و پوشش رسانه‌ای در برگزاری مسابقات قرآن کریم استان تهران به عنوان موضوعات این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.
زمان اجرای این تفاهم‌نامه به مدت دو سال است و حجت‌الاسلام ذکاوت به عنوان نماینده رادیو قرآن و حجت‌الاسلام حسینی‌المدنی به عنوان نماینده اوقاف استان تهران برای پیگیری مواد این تفاهم‌نامه معرفی شده‌اند.
بنابر این گزارش، با امضای این تفاهم‌نامه فعالیت‌های قرآنی در بقاع متبرکه ارتقا یافته و در این رابطه برای پوشش مناسب نیز از ظرفیت رادیو قرآن نیز بهره برده خواهد شد.

انتهای پیام

captcha