آغاز دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت کارکنان راه آهن
کد خبر: 3730076
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

آغاز دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت کارکنان راه آهن

گروه مسابقات ــ مرحله مقدماتی دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت (ولایت)، ویژه کارکنان راه آهن و اعضای خانواده آنان، 25 تیرماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ دوازدهمین دوره مسابقات سراسری حفظ و قرائت قرآن کريم در شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، با هدف ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و اسلامی، اعتلای اخلاق و ایمان دینی ميان کارکنان و اعضای خانواده‌ها برگزار می‌شود.
مسابقه در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، درک مفاهیم و مسابقه غدير(حفظ خطبه غدير و پاسخ به سؤالات طرح شده غدير) و اذان برگزار می‌شود. همه رشته‌ها به غیر از مسابقه کتبی غدير در دو مرحله(مقدماتی و نهایی) انجام خواهد شد.

آغاز دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت کارکنان راه آهن
مرحله مقدماتی رشته‌های قرائت(تحقيق، ترتيل) و سطوح مختلف حفظ(آقایان و بانوان) با همکاری تیم داوری منتخب از تاریخ 25 تا 27 تیرماه در مرکز و ادارات کل مناطق به طور همزمان برگزار مي‌شود. مرحله مقدماتي مسابقات کتبی رشته(درک مفاهيم قرآن کريم) از ساعت 10 تا 11 و مسابقه سئوالات غديرشناسی از ساعت 11 تا 12 به صورت همزمان در تاریخ 27 تیرماه برپا خواهد شد و نتایج یک هفته بعد به ستاد هماهنگی تبليغات اسلامی مرکز ارسال می‌شود.
یادآور می‌شود، راه‌یافتگان به مرحله نهایی از تاریخ هشتم تا دهم شهریور ماه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
انتهای پیام

captcha