حجاب بزرگترین موهبت الهی به‌ بانوان است
کد خبر: 3730321
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷

حجاب بزرگترین موهبت الهی به‌ بانوان است

گروه فرهنگی- یکی از اساتید حوزه و دانشگاه های استان گفت: حجاب بزرگترین موهبت الهی به دختران و بانوان است چرا که با حجاب و عفت زن می‌تواند پله‌های سعادت را بالا برود و به آنچه که شایسته اوست دست یابد.

حجاب بزرگترین موهبت الهی به‌ بانوان است

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام فاضلیان، یکی از اساتید حوزه و دانشگاه امروز، 24 تیرماه در همایش بزرگ روز حجاب و عفاف اظهار کرد: حجاب بزرگترین موهبت الهی به دختران و بانوان است چرا که با حجاب و عفت زن می‌تواند پله‌های سعادت را بالا برود و به آنچه که شایسته اوست دست یابد.
وی افزود: برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی و نقشه‌های شوم دشمنان در رابطه با سوق دادن دختران ایرانی به سمت بدحجابی مؤثر باشد.
حجت‌الاسلام فاضلیان با ابراز خرسندی بخاطر تلاقی دو رویداد مهم میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز ملی حجاب و عفاف بیان کرد: وجود مبارک حضرت معصومه سلام الله علیها سبب پیدایش حوزه‌های علمیه قم شد که یکی از ثمرات حوزه‌های علمیه انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه حداقل ۱۶ یا به عبارتی دیگر ۲۵ آیه در قرآن کریم به مقوله حجاب اختصاص دارد، عنوان کرد: در کلام معصومین که مفسرین واقعی قرآن کریم هستند بسیار به مسئله حجاب تاکید شده است و در این زمینه روایات زیادی داریم.
این استاد دانشگاه با اشاره به لزوم شناخت علل بدحجابی در جامعه کنونی به برخی از علل اشاره و اعلام کرد: ناآگاهی و عدم علم، داشتن عقده‌های روانی، همنشینی با دوستان بدحجاب و تاثیرپذیری از آنان و تهاجم فرهنگی دشمن از جمله مهمترین علل پیدایش این آسیب اجتماعی است.
وی با اشاره به اینکه نهال تنومند انقلاب اسلامی به لطف خداوند متعال چهل ساله شده است، یادآور شد: ۴۰ سال است ناخدای بی حجابی با خدای حجاب در جنگ است.
انتهای پیام

captcha