حضرت معصومه (س)، مقام شفاعت در روز قیامت دارد
کد خبر: 3730322
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰

حضرت معصومه (س)، مقام شفاعت در روز قیامت دارد

گروه فعالیت های قرآنی - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه خداوند به حضرت معصومه (س) مقام شفاعت را عنایت نموده است، گفت: این بانوی بزرگوار نزد خداوند اجازه شفاعت را در روز قیامت دارد.

حضرت معصومه (س)، مقام شفاعت در روز قیامت دارد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، صبح امروز در مراسم اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر بیان کرد: اکثر زیارت نامه امامزادگان از سوی علما و زائرین تدوین شده ولی زیارت نامه حضرت معصومه (س) را امام رضا (ع) نقل کرده اند.

وی ادامه داد: حضرت معصومه (س) جایگاه ویژه ای در نزد خداوند متعال داشته و مقام شفاعت را در روز قیامت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی خاطرنشان کرد: اهل تشیع و تسنندر مذاهب اسلامی در کلیات با یکدیگر وحدت دارند و در مباحث کلی میان شیعه و سنی وحدت عمیقی جاری لست.

وی افزود: یکی از وحدت های میان شیعه و سنی در نحوه صلوات بر پیامبر (ص) است که در سوره احزاب نیز بدان اشاره شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: در متون شیعه و اهل سنت مطالبی که مبنی بر اینکه پس از صلوات بر نبی مکرم اسلام باید بر آل و خاندان حضرت محمد (ص) نیز صلوات فرستاده شود، وجود دارد.

وی یادآور شد: در طول تاریخ در زمان بنی امیه این مساله را رسم کردند که آل و خاندان محمد (ص) از صلوات حذف شده و لذا صلوات بترا را رسم نمودند.

انتهای پیام

captcha