انسجام درونی و اقتدار بیرونی راهبرد اصلی نظام در برابر دشمنان است
کد خبر: 3730324
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳

انسجام درونی و اقتدار بیرونی راهبرد اصلی نظام در برابر دشمنان است

گروه سیاسی- ‌استاندار یزد گفت: انسجام در د‌رون کشور و اقتدار در بیرون مرزها، راهبرد اصلی نظام در برابر تهدیدها و زیاده‌خواهی‌های دشمنان انقلاب است.

انسجام درونی و اقتدار بیرونی راهبرد اصلی نظام در برابر دشمنان است

‌به گزارش ایکنا از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد شب گذشته در نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: انسجام در د‌رون کشور و اقتدار در بیرون مرزها، راهبرد اصلی نظام در برابر تهدیدها و زیاده‌خواهی‌های دشمنان انقلاب اسلامی است و باید برای تحقق آن همه مردم و مسئولان تلاش کنند.
زمانی ‌قمی افزود: استکبار جهانی، آمریکا، منافقان و حامیان آنها با بصیرت ‌و مشارکت مردم و هوشیاری مسئولان، در نقشه های خود شکست خواهند خورد و باید همواره به دنبال حفظ وحدت و حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران ‌باشیم.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(‌ره)، مبانی دینی و انقلابی و همراهی و حضور مردم به پیروری رسید و قطعا بقای این نظام نیز با رهبری قاطع مقام معظم رهبری،‌ تلاش مسئولان و دولتمردان و همراهی مردم با بصیر ایران محقق می شود.
زمانی قمی گفت: ‌لازم است همه جهت گیری ها از سوی مسئولان در راستای توجه به مردم و جلب مشارکت آنها در صحنه های انقلاب اسلامی و خدمت خالصانه و بی منت به آنها انجام شود.
استاندار یزد در پایان سخنان خود بر ضرورت جذب مشارکت حداکثری مردم با همه علایق و گرایش ها در برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد.

انتهای پیام

captcha