آزادگان سند زنده مقاومت جبهه حق علیه باطل هستند
کد خبر: 3739087
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

آزادگان سند زنده مقاومت جبهه حق علیه باطل هستند

گروه اجتماعی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز از آزادگان به عنوان سند زنده مقاومت جبهه حق علیه باطل نام برد و گفت: آن‌ها در عمل ثابت کردند که وفادار به انقلاب و آرمان‌‌های امام راحل هستند.

آزادگان سند زنده مقاومت جبهه حق علیه باطل هستند

ابراهیم طاهرنژاد در گفت و گو با ایکنا از البرز با اشاره به (26 مردادماه) سالروز آغاز بازگشت افتخارآفرین اولین گروه آزادگان هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی، اظهارکرد: آزادگان بخشی از تاریخ افتخارآمیز دفاع مقدس را تشکیل می‌دهند و آن‌ها در اسارت ثابت کردند که تا آخرین لحظه دیندار و وفادار به امام و رهبر هستند و خواهند بود.
وی افزود: آزادگان طلایه‌داران صبر، ایستادگی و مقاومت هستند و مقاومت و پایمردی آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس باید به عنوان یک فرهنگ غنی در جامعه نهادینه شود.
این مسئول ادامه داد: آزادگان سال‌های سال دوری از وطن و سختی‌ها و شکنجه‌های زیادی را متحمل شدند تا برای امروز ما آرامش و آسایش را به ارمغان بیاورند.
طاهرنژاد با تاکید براینکه آن‌ها هم در دوران دفاع مقدس و هم دوران اسارت نشان دادند که مدافع حقیقی اسلام و انقلاب هستند، گفت: خاطرات اسرا نشان می‌دهد انسان مومن و متوکل به خداوند می‌تواند در شرایطی که تمام راه‌ها بسته است با استقامت تمام راه‌ها را باز کند و باز ببیند.
وی سه عنصر عاشورا، غدیر و فرهنگ انتظار را عامل پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی میادین به ویژه جنگ هشت ساله عنوان کرد و افزود: رزمندگان و آزادگان نیز به این سه عنصر مهم توجه داشته و همین عناصر و موئلفه‌های عمیق دینی سبب شد تا آن‌ها در دوران اسارت نیز دست از اندیشه‌ها و آرمان‌های خود بر ندارند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در پایان بر ضرورت تکریم آزادگان تأکید کرد و گفت: تکریم آزادگان تلاش برای ترویج فرهنگ صبر و پایداری در راستای تحقق ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر قدرت‌های زورگو است لذا مسئولان و مردم باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام./

captcha