انجام فعالیت‌های تشکیلاتی؛ روح برنامه همیار مشاور آموزش و پرورش
کد خبر: 3739657
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

انجام فعالیت‌های تشکیلاتی؛ روح برنامه همیار مشاور آموزش و پرورش

گروه اجتماعی ــ معاون پرورشی ـ فرهنگی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه روح برنامه امسال همیار مشاور فعالیت تشکیلاتی است، گفت: ما باید هر چه بیشتر به سمت فعالیت‌های گروهی و تشکیلاتی پیش برویم که اصلی‌ترین نیاز آموزش و پرورش است.

 انجام فعالیت‌های تشکیلاتی؛ روح برنامه همیار مشاور آموزش و پرورش

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، محمد شعبانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران در افتتاحیه همایش همیار مشاور استان مازندران  عصر دیروز، 27 مردادماه در اردوگاه دانش‌آموزی بادله برگزار شد، گفت: نباید تشکیلات همیار مشاور به سلایق افراد وابسته باشد و بود و نبود آن به تصمیم‌گیری فردی معطوف شود.
وی با بیان اینکه مشکل جامعه ما در فعالیت‌های گروهی است، افزود: اگر بخواهیم مشکلات را حل کنیم راهی جز فعالیت‌های تشکیلاتی و گروهی نداریم، باید نقش‌ها را به دانش‌آموزان واگذار کرده و آنها را ایفاگر نقش‌های مهم بدانیم.
معاون پرورشی استان با بیان اینکه اردوی همیار مشاور نوعی تمرین برای واگذاری نقش‌ها به دانش‌آموزان است، عنوان کرد: روح برنامه امسال همیار مشاور فعالیت تشکیلاتی است و دانش‌آموزان در گروه‌های مختلف شهرستانی فعالیت می‌کنند.
شعبانی با بیان اینکه اساسنامه و مرامنامه همیار مشاور در دبیرخانه استان مازندران تصویب شد، اظهار کرد: نباید همیار مشاور به سلایق افراد وابسته باشد و با رفت و آمد افراد تعطیل شود.
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان پس از تشکیل همیار مشاور فعالیت بسیار خوبی با مشاوران مدارس داشتند، ادامه داد: یکی از ویژگی‌های همیار مشاوران جسور بودن و خطرپذیری در شرایط پرخطر است.
این مسئول با بیان اینکه باید نقش‌پذیری را در گروه‌ها به دانش‌آموزان آموزش دهیم، گفت: افراد باید یاد بگیرند در نقش‌هایی قرار بگیرند که از عهده آن برآمده و نقش‌هایی را که نمی توانند انجام دهند بر عهده نگیرند.

انتهای پیام

captcha