دوره فرزندپروری و همسرداری در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3741278
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
با اعطای مدرک رسمی؛

دوره فرزندپروری و همسرداری در زنجان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی‌ ــ مدیر مهد قرآنی استان زنجان از برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن و حفظ‌های تخصصی خبر داد و گفت: دوره فشرده فرزندپروری و مهارت همسرداری با حضور استاد آمنا برگزار می‌شود.

برگزاری دوره فرزندپروری و همسرداری در زنجان
پرویز حاجی‌حسنی، مدیر مهد قرآنی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: برگزاری دوره روانشانسی NLP یا همان فرزندپروری و مهارت همسرداری برای کسانی که خانواده شاد می‌خواهند از مهمترین برنامه‌های پیش‌روی مؤسسه مهد قرآنی است.
وی با اشاره به اینکه با ثبت افراد و رسیدن ظرفیت به حد نصاب، این دوره به شکل فشرده در هفت روز برگزار می‌شود، تصریح کرد: این دوره با حضور استاد آمنا از مشهد مقدس و با اعطای گواهینامه رسمی همراه خواهد بود.
مدیر مهد قرآنی استان زنجان عنوان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام این دوره می‌توانند به آدرس هنرستان- خیابان فاتح- خیابان سوم شعبان- 12 متری سوم جابر انصاری- پلاک 20 مراجعه کنند و یا با شماره‌های 09126424598 و 09103604021 تماس حاصل فرمایند.
وی خاطرنشان کرد: دوره تربیت مربی پیش دبستانی و کودک‌یاری نیز با حضور استاد آمنا و اعطای گواهینامه کشوری در نظر گرفته شده است که علاقه‌مندان می‌توانند در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.
حاجی‌حسنی بیان کرد: دوره صوت و لحن فشرده کوتاه‌مدت نیز توسط مربی برتر کشور، استاد آمنا برگزار می‌شود که قبول‌شدگان گواهینامه کشوری دریافت می‌کنند.
وی دوره مربیگری قرآن کریم به همراه اعطای گواهینامه کشوری به قبول‌شدگان را از دیگر برنامه‌های این موسسه برشمرد و گفت: دوره‌های مفاهیم، روخوانی، روانخوانی و تجوید تخصصی برای تمامی سنین برگزار می‌شود.
مدیر موسسه مهد قرآنی استان زنجان به برگزاری دوره تخصصی حفظ قرآن برای جزء‌های یک، ۳، ۷، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ جزء اشاره کرد و گفت: گواهینامه این دوره به امضای استاد شهریار پرهیزکار، رئیس هیئت علمی مهد قرآن کشور می‌رسد.
 انتهای پیام 
captcha