برنامه‌های پرورشی باید روح تشنه دانش آموزان را سیراب کند
کد خبر: 3742237
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
معاونت پرورشی آموزش و پرورش:

برنامه‌های پرورشی باید روح تشنه دانش آموزان را سیراب کند

گروه فرهنگی- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان قزوین گفت: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های معاونت پرورشی وجود خلأ معنوی در میان دانش آموزان است و برنامه‌های معاونت پرورشی باید به‌گونه‌ای طراحی شود تا روح تشنه دانش آموزان را سیراب کند و برنامه‌ها باید بر اساس فطرت دانش آموزان باشد تا بتوانیم نام و یاد خداوند را در وجود آنان زنده نگه داریم.

برنامه‌های پرورشی باید روح تشنه دانش آموزان را سیراب کند

به گزارش ایکنا از قزوین، دومین جلسه شورای عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان قزوین با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین انصاری معاون پرورشی و فرهنگی، رؤسا و کارشناسان ادارات معاونت پرورشی در سالن جلسات معاونت پرورشی برگزار شد.
حجت‌الاسلام علی انصاری  اظهار کرد: در فعالیت‌های پرورشی نباید دچار افراط‌وتفریط شد و باید برنامه‌های را تدوین کرد که عموم دانش آموزان را شامل شود و همه فراگیران بتوانند از آن بهره‌مند شوند.
وی ادامه داد: فعالیت‌های پرورشی در مدارس در نهایت باید منجر به بلوغ اجتماعی دانش آموزان در جامعه گردد و دانش آموزان توانایی برقراری ارتباط سالم با اطرافیان و افراد مختلف در سطح جامعه را داشته باشند.
حجت‌الاسلام انصاری بیان کرد: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های معاونت پرورشی وجود خلأ معنوی در میان دانش آموزان است و برنامه‌های معاونت پرورشی باید به‌گونه‌ای طراحی شود تا روح تشنه دانش آموزان را سیراب کند و برنامه‌ها باید بر اساس فطرت دانش آموزان باشد تا بتوانیم نام و یاد خداوند را در وجود آنان زنده نگه داریم.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان قزوین به تشکیل اتاق فکر در مورد بررسی مسابقات قرآن عترت و نماز و مسابقات فرهنگی هنری در اداره کل اشاره نمود و خاطرنشان کرد: دارالقرآن‌ها در برگزاری مسابقات قرآن نقش تأثیرگذارتری خواهند داشت.
انتهای پیام

captcha