مصوبه الحاق 2 تبصره جدید به ماده ۵ منشور توسعه فرهنگ قرآنی
کد خبر: 3747819
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
توسط رئیس‌جمهور ابلاغ شد:

مصوبه الحاق 2 تبصره جدید به ماده ۵ منشور توسعه فرهنگ قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مصوبه «الحاق دو تبصره جدید به ماده ۵ منشور توسعه فرهنگ قرآنی» توسط رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی برای اجرا به دستگاه‌های مسئول ابلاغ شد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن کامل این مصوبه که در جلسه ۸۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنا به پیشنهاد شورای توسعه فرهنگ قرآنی به تصویب رسیده است، به شرح ذیل است:
«تبصره ۲- تصمیم‌گیری در مورد اصلاح ترکیب اعضای شورای تخصصی با پیشنهاد شورای تخصصی و تصویب شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام می‌شود.
تبصره ۳- وزرای عضو شورای تخصصی، درصورت عدم امکان حضور در جلسات شورای تخصصی می‌توانند معاونان ذی‌ربط خود را با حق رأی برای شرکت در جلسه شورای تخصصی معرفی نمایند».

انتهای پیام

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۷:۲۲
0
0
سلام ، چقدر هم دوستان زحمت کشیدند برای الحاق این دو تبصره . واقعا خسته نباشند؛ گفتیم الان چی تصویب شده !!!
حقانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۸:۱۷
0
0
با سلام ؛ رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنرانی ها فرمودند که اگر دیدید یه دستگاهی به جای پرداختن به مسائل اصلی به مسائل فرعی می پردازه ، بدانید که اون دستگاه در فرماندهی دچار اختلال و مشکل شده است.
شاید حال و روز امروز شورای توسعه قرآنی کشور است که باید مهمترین مسائل قرآنی کشور رو امروز فرماندهی بکنه. ولی درگیر مسائل خرد و پیش پا افتاده شده. متاسفانه در سال های قبل هم به همین شکل بوده و ما خروجی مطلوبی رو شاهد نیستیم.
عمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۰
0
0
قبلاً وزرا نمی آمدند حالا معاونان وزرا نمی آیند.
captcha