عرضه آثار قرآنی در نمایشگاه کتاب ترکمنستان+عکس
کد خبر: 3752692
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

عرضه آثار قرآنی در نمایشگاه کتاب ترکمنستان+عکس

گروه بین‌الملل ـ دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در عشق‌آباد، پایتخت ترکمنستان با عرضه آثار قرآنی و اسلامی به كار خود پایان داد.

عرضه آثار قرآنی در نمایشگاه کتاب ترکمنستان+عکسبه گزارش ایکنا به نقل از بنیاد مطالعات اسلامی روسیه؛ این نمایشگاه که از دهم مهرماه آغاز شده بود، دیروز(11 مهر) به پایان رسید.

امسال ناشرانی از کشورهای روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، اوکراین، بلاروس، جمهوری آذربایجان، فرانسه، انگلستان، کره جنوبی، چین و ناشران متعددی از کشورمان در این نمایشگاه شرکت کرده‌ بودند.

بنیاد مطالعات اسلامی روسیه و انتشارات «صدرا»ی مسکو برای سومین‌بار در این نمایشگاه شرکت داشتند و غرفه انتشارات صدرا با موضوعاتی نظیر قرآن، فلسفه و عرفان، تاریخ، حقوق، هنر اسلامی، ادبیات معاصر و کودک میزبان مراجعه‌کنندگان و علاقمندان شد.

همچنین آثار جدید و تازه‌های منتشر شده بنیاد مطالعات اسلامی روسیه همچون «حول القرآن» آیت‌الله محمد علی تسخیری، «نور و نان» مجموعه آثار خانم عرفان نظر آهاری، «نور عشق و ایمان» در بردارنده داستان‌هایی از رضا امیر خانی، سید مهدی شجاعی، سارا عرفانی و نادر ابراهیمی، جلد نهم شاهنامه، جلد دهم شکرستان و آثاری از سید مهدی و سید علی شجاعی در نمایشگاه ترکمنستان در معرض دید عموم قرار گرفت.

انتهای پیام

captcha