اعلام اسامی متسابقان و داوران رشته‌های حفظ 10 جزء، 20 جزء و ترتیل مسابقات قرآن اراک
کد خبر: 3752842
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

اعلام اسامی متسابقان و داوران رشته‌های حفظ 10 جزء، 20 جزء و ترتیل مسابقات قرآن اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی - اسامی داوران و متسابقان رشته‌های 10 جزء، 20 جزء و ترتیل چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اراک اعلام شد.

اعلام اسامی متسابقان و داوران رشته‌های حفظ 10 جزء، 20 جزء و ترتیل مسابقات قرآن اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، متسابقان حفظ 10 جزء، 20جزء و قرائت ترتیل از ساعت 8:30 صبح امروز، 13مهر رقابت خود را آغاز کردند.
متسابقان رشته حفظ 10 جزء با تلاوت منصور گل‌محمدی از استان یزد آغاز شد. دیگر متسابقان این رشته رضا علی‌نژاد از بوشهر، محمد سیلابی از خوزستان، میثم یوسفی از مرکزی، علی سبزه از خراسان رضوی، علی قنبری از البرز، وحید ترکمان دهنوی از مازندران، عبدالله رکاب از هرمزگان، هادی رضایی از کرمان هستند.
متسابقان رشته حفظ 20 جزء حسام فیوضی از خراسان رضوی، علی براتی از اصفهان، سعید قره‌داشی از خراسان رضوی، امیدرضا رحیمی از گیلان، رضا حسنی از خراسان رضوی، ایمان شیخ از بوشهر، مجتبی قد‌بیگی از تهران، علیرضا درودی از قم، مهدی میرزایی از مرکزی هستند.
متسابقان رشته ترتیل علی قنبری از زنجان، مهدی کشاورز از فارس، فؤاد مولودی از کردستان، شهرام رحمانی از اردبیل، مهدی جوزی از قزون، سید حامد حسینی از خراسان رضوی، سید حجت ترحمی از خراسان رضوی، حسین عزیزی از گیلان، مجید شمخانی از همدان و امین صیدی از کرمانشاه با هم رقابت می‌کنند.
رقابت‌ها برحسب قرعه بوده و به ترتیب یک حفظ 10 جزء پس از آن حفظ 20جزء و سپس ترتیل انجام می‌شود، تا پایان امروز مسابقه بدین شیوه برگزار می‌شود.
اسامی هیئات داوران رشته‌های حفظ 10جزء، حفظ 20 جزء و ترتیل به سرپرستی بهروز یاریگل، محمدرضا پورزرگری، محمدرضا ابوالقاسمی و مسعود سیاح گرجی داوران تجوید، رضا محمدپور، علی اکبر ملکشاهی و محسن یاراحمدی داوان لحن، مسعود عنایتی‌مقدم، علی اصغر شعاعی و مهدی رحیمی داوران صوت، حسین اخوان اقدم، محمدرضا حاجی اسماعیلی و سید احمد میریان داوران وقف و ابتدا، رضا دیانت و غلامحسین سمیعی فرد و مجید عربی داوران صحت حفظ، رضا دیانت هادی حفاظ و حسن ربیعیان ناظر مسابقات هستند.
مسابقات تا ظهر ادامه دارد و پس از اقامه نماز ظهر و عصر و استراحت رأس ساعت 15 آغاز می‌شود. مراسم اختتامیه این سه رشته شامگاه امشب برگزار می‌شود.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha