تکمیل پرو‌‌‌ژه‌های بهداشتی نیازمند کمک خیران است
کد خبر: 3754406
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

تکمیل پرو‌‌‌ژه‌های بهداشتی نیازمند کمک خیران است

گروه اجتماعی - فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: نام خرم‌دره با نام خیرین عجین شده است و تکمیل پروژه‌های بهداشتی نیازمند کمک خیران است.

تکمیل پرو‌‌‌ژه‌های بهداشتی نیازمند کمک خیران است
به گزارش ایکنا از زنجان، حجت محمدی فرماندار خرم‌دره ظهر امروز سه‌شنبه، 17 مهر ماه در جلسه مجمع خیرین سلامت شهرستان خرم‌دره با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به بحث بهداشت و درمان در کشور، اظهار کرد: خیرین شهرستان همواره یار و یاور حوزه بهداشت و درمان نیز بوده‌اند و تاکنون مساعدت‌های فراوانی در ساخت درمانگاه‌های سطح شهر داشته‌اند.
این مسئول با اشاره به اینکه زمین بیش از ۱۰۰ واحد آموزشی این شهرستان توسط مردم اهدا شده است، عنوان کرد: خرم‌دره جزو معدود شهرستان‌های استان است که برای زمین ابنیه پولی نداده است.
این مسئول با بیان اینکه ساختمان شبکه بهداشت و درمان جزو پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان است که باید اهتمام‌ جدی برای اتمام آن وجود داشته باشد، افزود: ساختمان فعلی شبکه بسیار فرسوده بوده و بنای آن متعلق به دوران قبل از انقلاب است و احداث ساختمان جدید شهرستان را تا ۵۰ سال آینده از نظر نیاز به ساختمان اداری جدید بی‌نیاز خواهد کرد. 
محمدی با اشاره به اینکه خرم‌دره مهاجرپذیرترین شهرستان استان است، بیان کرد: بالاترین میانگین باسوادی استان نیز متعلق به خرم‌دره نگین سبز استان زنجان است.
فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت اعتبارات زیادی نیاز است، ادامه داد: برای تکمیل ساختمان شبکه بهداشت از حوزه خیرین سلامت کشور می‌خواهیم دست شهرستان را بگیرند .
انتهای پیام
captcha