ششمین همايش ملی مديران فناوری اطلاعات فراخوان داد
کد خبر: 3755474
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

ششمین همايش ملی مديران فناوری اطلاعات فراخوان داد

گروه فناوری اطلاعات ــ ششمین همايش ملی مديران فناوری اطلاعات در سال 1397 به منظور آشنایی و تبادل دیدگاه‌ها، دستاوردها و تجربه‌های فرهنگی، مدیریتی و فناورانه حاصل از به‌کارگیری فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

‌به گزارش ایکنا؛ ششمین همايش ملی مديران فناوري اطلاعات در سال 1397 به پشتوانه تجربه چند دهه فعالیت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) با رویکرد میان‌رشته‌ای و با شعار «کسب و کار داده محور در خدمت جامعه» به منظور آشنایی و تبادل دیدگاه‌ها، دستاوردها و تجربه‌های فرهنگی، مدیریتی و فناورانه حاصل از به‌کارگیری فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

این همایش در تاریخ ۱۷ آذر ۱۳۹۷ توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می‌شود. با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار و کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد.

ازجمله محورهای این همایش می‌توان به علمی و فناورانه، کسب و کار هوشمند، هوش مصنوعی، کلان داده، امنیت و ایمنی، کسب و کارهای مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی، آینده‌نگاری و حکمرانی داده‌ها، مشارکت عمومی و خصوصی در مدیریت اطلاعات، سلامت الکترونیکی، گردشگری الکترونیکی، اعتماد اجتماعی، حریم خصوصی و محرمانگی داده‌ها و کلان‌داده‌ها و چالش‌های اخلاقی و حقوقی اشاره کرد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این همایش به اینجا مراجعه کنید.
 
https://www.civilica.com/images/calendar/posters/ITMANC06_poster.jpg
 
انتهای پیام
captcha