فراخوان جمع‌آوری نذورات برای تهیه قرآن و ادعیه به خط بریل
کد خبر: 3756006
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۸
همزمان با روز جهانی نابینایان/

فراخوان جمع‌آوری نذورات برای تهیه قرآن و ادعیه به خط بریل

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ ایکنا با همکاری مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی روشندلان استان اصفهان در راستای سنت حسنه وقف به‌جمع‌آوری نذورات خیرین به‌ منظور تهیه قرآن، ادعیه و زیارت‌نامه به‌ خط بریل اقدام کرده است.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با روز جهانی نابینایان (عصای سفید)، این خبرگزاری به‌ راه‌اندازی کمپینی برای جمع‌آوری نذورات نقدی مردم برای تهیه قرآن، ادعیه و زیارتنامه‌ها به‌ خط بریل برای نابینایان عزیز اقدام کرده است.
لذا به مصداق آیه «وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ أُوْلَئكَ الْمُقَرَّبُون؛ و پيشگامان پيشگام‌اند، آن‌ها مقربان‌اند»، با توجه به‌ هزینه‌های بالای تهیه قرآن‌ به‌خط بریل و کمبود و بعضاً فقدان ادعیه و زیارت‌نامه‌های بریل در اماکن زیارتی و حرم‌های شریف همچون حضرت ثامن‌الحجج(ع)، حضرت معصومه(س)، حضرت احمد‌بن موسی شاهچراغ(ع)، حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ایکنا به‌اعلام فراخوان برای جمع‌آوری این نذورات از اصحاب رسانه، خیرین و سایر مردم قرآن‌دوست و علاقه‌مند اقدام کرده است.
علاقه‌مندان به‌ مشارکت در این امر نیک و خداپسندانه تا پایان مهرماه می‌توانند با شماره‌های 66970771-66465554 تماس بگیرند و اعلام آمادگی کنند.
یادآور می‌شود تهیه این کتاب‌ها با همکاری مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی روشندلان استان اصفهان انجام می‌شود که برای اطلاع از میزان هدیه قرآن‌ها و مبلغ ادعیه‌ها می‌توانید به پایگاه اینترنتی این مؤسسه به نشانی http://braillequran.net مراجعه کنید.
انتهای پیام

captcha