آغاز ترم پاییزی موسسه «مهدقرآن کریم الزهرا(س)» با حفظ جزء سی
کد خبر: 3756814
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵

آغاز ترم پاییزی موسسه «مهدقرآن کریم الزهرا(س)» با حفظ جزء سی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیرعامل مؤسسه مهدقرآن کریم الزهرا(س) استان آذربایجان غربی گفت: طرح حفظ جزء سی قرآن را همراه با مفاهیم قابل فهم برای کودکان ویژه دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی راه‌اندازی کردیم.

کبری شریف‌زادگان، مدیرعامل مؤسسه مهدقرآن کریم الزهرا(س) استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا؛ در رابطه با برنامه‌های ترم پاییز موسسه بیان کرد: از ابتدای فصل، مهد شکوفه‌‌های قرآن موسسه با 30 کودک مشتاق به یادگیری قرآن آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: طرح حفظ جزء سی قرآن را همراه با مفاهیم قابل فهم برای کودکان ویژه دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی راه‌اندازی کردیم که 30 دانش‌آموز از این طرح استقبال کردند و با توجه به آمادگی ذهنی که از قبل داشتند، طی یک ماه توانستند این جزء را حفظ کنند که آزمون پایانی طرح در آذرماه برگزار می‌شود.

شریف‌زادگان تصریح کرد: بعد از اتمام این دوره، حفظ جزء یک را آغاز می‌کنیم و با یاری خدا تا انتهای قرآن پیش خواهیم رفت.

مدیرعامل مؤسسه مهدقرآن کریم الزهرا(س) اظهار کرد: خانواده‌ها از اجرای این طرح حفظ استقبال زیادی کردند، زیرا تغییر مثبتی در رفتار فرزندانشان حس می‌کنند و این رفتار کودکان سبب شده تا خانواده‌های دیگر هم برای قرآنی شدن فرزندانشان قدم بردارند.

وی در پایان گفت: روضه حضرت رقیه(س) در مهد شکوفه‌ها و قرائت زیارت عاشورا ویژه بزرگ‌سالان در ایام صفر از جمله برنامه‌های مناسبتی ما بوده و کلاس‌های قرآنی آموزش مفاهیم قرآن، قرائت، روخوانی، تفسیر و.. نیز طبق روال گذشته در حال برگزاری است.

یادآور می‌شود، مؤسسه مهدالقرآن کریم الزهرا(س) چالدران از سال 72 تآسیس و از سال 73 با دریافت مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیتش را  در چالدران، خیابان شهید زاهد، آغاز کرد.

انتهای پیام

captcha