ضرورت پرورش مربیان متخصص در مؤسسات قرآنی
کد خبر: 3757417
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد تأکید کرد:

ضرورت پرورش مربیان متخصص در مؤسسات قرآنی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ امام جمعه شهرستان علی‌آباد کتول طی بازدید از دفتر مرکزی مؤسسه کریمه آل‌رسول(س) بر ضرورت پرورش مربیان متخصص و برپایی دوره‌های تربیت مربی قرآن تأکید کرد.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی‌نژاد، امام جمعه شهرستان علی آباد کتول و شماری از اعضای ستاد نمازجمعه و علی‌اصغر زنگانه، از اعضای هیئت مؤسس مؤسسه کریمه‌ آل‌رسول(س) استان گلستان، 26 مهرماه، از دفتر مرکزی این مؤسسه قرآنی ـ مردمی در استان گلستان بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های آن قرار گرفتند.
طی این بازدید، حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد با استناد به حدیث حضرت ختمی مرتبت(ص) «خدا انسانی را که دارای پنج ویژگی چون پیش فرستادن خیرات برای سفرآخرت، انفاق در حد وسط، صادق بودن در امور، مالک شهوات بودن و امیر برنفس بودن است، رحمت کند»، اظهار کرد: فعالیت قرآنی امری است که خداوند به انجام آن دستور داده و مصداق پیش فرستادن کارخیر برای سرای آخرت است و به یاد داشته باشیم که بنا بر صریح آیات قرآن، اعمال ما در خیر و شر اگر چه ذره‌ای هم باشد، در قیامت محاسبه می‌شود.
وی ادامه داد: اینکه حافظ و قاری قرآن باشیم، خوب است، اما باید تمام تلاش ما عمل به قرآن و نهادینه کردن آموزه‌های قرآنی در رفتار، گفتار و منش ما باشد.
مهدی‌نژاد با تأکید بر اینکه نوع رفتار مربیان قرآن در جذب خردسالان به فراگیری قرآن و انس با این کتاب، مؤثر است، اظهار کرد: سعی کنید قرآن را بر دل خردسالان و نوجوانان حک کنید تا گوشت و خون آنان با قرآن آمیخته شود.
وی با اشاره به اهمیت تربیت مربیان متخصص قرآنی، اضافه کرد: الحمدلله در مؤسسه کریمه آل‌رسول(س) شاهد برپایی دوره‌های تربیت مربی در رشته‌های متنوع هستیم.
انتهای پیام

captcha