مسابقه قرآنی سوره فجر در فرهنگسرای رازی برگزار می‌شود
کد خبر: 3757651
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

مسابقه قرآنی سوره فجر در فرهنگسرای رازی برگزار می‌شود

گروه مسابقات ــ فرهنگسرای رازی با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی به برگزاری مسابقه سوره فجر طی روزهای اول تا چهاردهم آبان‌ماه اقدام می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ ‌فرهنگسرای رازی همزمان با با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی اقدام به برگزاری مسابقه سوره فجر طی روز‌های اول تا چهاردهم آبان‌ماه کرده است.

‌این برنامه که در سطح منطقه و با مشارکت دارالقران‌ها، مساجد و پایگاه‌های بسیج سطح منطقه برگزار می‌شود در دو بخش حفظ سوره فجر برای کودکان ابتدایی و مقطع اول دبیرستان و تفسیر در قالب مسابقه کتبی برای نوجوانان مقطع دوم دبیرستان با حضور داوران مطرح کشور اجرا خواهد شد.

یادآور می‌شود علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۷ آبانماه برای ثبت نام به فرهنگسرای رازی مراجعه کنند، آغاز مسابقات از تاریخ ۱۱ آبانماه و مراسم اختتامیه در روز ۱۴ برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش در مراسم اختتامیه جوایزی به نفرات برگزیده هر قسمت توسط شخصیت‌های قرآنی اهدا خواهد شد. لازم به ذکر است سوره فجر منتسب به امام حسین (ع) است و مقصود از نفس مطمینه در آیات پایانی آن امام حسین (ع) است و بر ضریح آن حضرت نصب شده است.

علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقات و ثبت نام به آدرس میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، بوستان رازی فرهنگسرای رازی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات با تلفن ۵۵۴۲۱۶۶۴ تماس برقرار کنند.
 
انتهای پیام
captcha