امر به معروف و نهی از منکر به فرهنگ تبدیل شود
کد خبر: 3757776
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱
مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

امر به معروف و نهی از منکر به فرهنگ تبدیل شود

گروه - اجتماعی پاکاری، با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید به فرهنگ تبدیل شود، خاطرنشان کرد: اگر این فرهنگ در کشور پیاده شود، بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه حل و فصل شده و دیگر تکرار نخواهد شد.

امر به معروف و نهی از منکر به فرهنگ تبدیل شود

به گزارش ایکنا از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، 29 مهر در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر بنیاد استان، اظهار کرد: باید از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود فرهنگی در جهت احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنیم.

وی انقلاب اسلامی را یک امر به معروف دانست و افزود: اگر بخواهیم منویات امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا زنده بماند باید امر به معروف و نهی از منکر انجام دهیم، زیرا بدون امر به معروف و نهی از منکر ادامه حیات انقلاب ممکن نیست.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان، با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید به فرهنگ تبدیل شود، خاطرنشان کرد: اگر این فرهنگ در کشور پیاده شود که مردم امر به معروف و نهی از منکر را در زندگی خود جاری و ساری کنند، بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه حل و فصل شده و دیگر تکرار نخواهد شد.

پاکاری، مرحله اول امر به معروف و نهی‌ از منکر را قلبی، مرحله دوم را لسانی و مرحله سوم را عملیاتی دانست و گفت: باید امر به معروف و نهی ‌از منکر در تمام ابعاد نظام اسلامی اجرایی شود.

وی یادآور شد: ما برای زنده ماندن و دوری از نابودی باید امر به معروف و نهی‌ از منکر که حکم الهی و مکتب اهل بیت(ع) و همچنین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است را از خود و خانواده خود شروع کنیم.

انتهای پیام

captcha