اعلام فراخوان چهارمین جشنواره هنری ققنوس در البرز
کد خبر: 3759320
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷

اعلام فراخوان چهارمین جشنواره هنری ققنوس در البرز

گروه فرهنگی - مدیر روابط عمومی بسیج دانشجویی البرز از اعلام فراخوان چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در این استان خبر داد.

اعلام فراخوان چهارمین جشنواره هنری ققنوس در البرز

بهزاد معبودی در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره ققنوس استعدادیابی دانشجویان در عرصه‌های مختلف هنری، فرهنگی و ادبی است تا در یک رقابت سالم استعدادهای نهفته آنان شناسایی شود.
وی افزود: این جشنواره در 6 بخش اصلی شامل ادبیات، هنرهای تجسمی، نمایش، فیلم‌سازی، مداحی و پژوهش‌های هنری برگزار می‌شود و هر بخش نیز شامل یک قسمت ویژه است.
معبودی اضافه کرد: زیرشاخه‌های این بخش‌ها شامل شعر کلاسیک، نو، داستان کوتاه، پوستر، عکس، کاریکاتور، نقاشی، استندآپ، نمایش صحنه، سرود، فیلم کوتاه، انیمیشن، مولودی خوانی، چهل سالگی انقلاب و حمایت از تولید ملی است.
این مسئول گفت: دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره آثار خود در حوزه ادبیات را می‌توانند با موضوعات عدالت‌خواهی دانشجویی، آسیب‌های اجتماعی، مشکلات صنفی دانشجویی و تحریم‌های آمریکا ارسال کنند.
مدیر روابط عمومی بسیج دانشجویی البرز بیان کرد: همچنین سبک زندگی بومی و محلی و آیین‌های فراموش شده، تناقضات سبک زندگی مدرن، عدالت اجتماعی و آمریکا و استکبارنوین از موضوعات بخش هنرهای تجسمی و اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی، تناقضات سبک زندگی مدرن، اسلامی شدن دانشگاه‌ها، مشکلات صنفی دانشجویی و عدالت اجتماعی نیز از موضوعات بخش فیلم کوتاه است.
وی اضافه کرد: آوازها و موسیقی‌های مناطق، مبارزه با استکبار، شهید و شهادت، عشق متعالی و ائمه‌ اطهار(ع) نیز از موضوعات بخش موسیقی و از موضوعات بخش مداحی نیزابعاد سیاسی و عرفانی قیام عاشورا، مدافعان حرم و اعیاد و میلاد ائمه‌ی اطهار(ع) است.
مدیر روابط عمومی بسیج دانشجویی استان البرز گفت: از موضوعات بخش پژوهش‌های هنری نیز تاریخ هنر انقلاب اسلامی، نظریات شهید آوینی در هنر، مفهوم و نظریات هنری در تفکر دینی و تجربیات و سبک‌های نوین هنری در چهارچوب انقلاب اسلامی است.
این مسئول تصریح کرد: حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، خوشنویسی با موضوع اذکار مذهبی و صلوات خاصه و جملات بزرگان دینی نیز عناوین بخش های ویژه است.
مدیر روابط عمومی بسیج دانشجویی استان البرز گفت: دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره هنری می‌توانند آثار خود را یا به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های سراسر استان البرز تحویل یا به نشانی الکترونیکی fourth.ghoghnoos@gmail.com ارسال کنند.
وی اضافه کرد: همچنین دانشجویان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه مرکزی بسیج دانشجویی به نشانی کرج، میدان والفجر، چهارصد دستگاه، ساختمان شهیدان بیگی، معاونت فرهنگی اجتماعی بسیج دانشجویی استان البرز تحویل دهند.
معبودی گفت: درج نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، شماره تماس، نام دانشگاه، مقطع و رشته تحصیلی به همراه اثر الزامی است.
این مسئول بیان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود تا 15 بهمن ماه ارسال کرده و اختتامیه جشنواره نیز در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha