روابط عمومی‌ها از ابزارهای نوین ارتباطی جهت فعالیت مطلوب استفاده کنند
کد خبر: 3759460
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان:

روابط عمومی‌ها از ابزارهای نوین ارتباطی جهت فعالیت مطلوب استفاده کنند

گروه سیاسی - مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان خواستار بهره‌گیری روابط عمومی‌های هرمزگان از ابزارهای نوین ارتباطات جهت فعالیت مطلوب شد.

روابط عمومی‌های هرمزگان از ابزار‌های نوین ارتباطات جهت فعالیت مطلوب استفاده کنندبه گزارش ایکنا از هرمزگان، رضا کمالی مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان، در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان هرمزگان که شنبه ۵ آبان‌ماه برگزار شد، با بیان اینکه روابط عمومی‌ها از ارکان اصلی دستگاه‌های اجرایی هستند، اظهار کرد: با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و فناوری‌ها در زمینه ارتباطات، بهره گیری از این ابزار جهت اطلاع‌رسانی سریع و با کیفیت توسط روابط عمومی‌ها الزامی است.
وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها علاوه بر انعکاس فعالیت مجموعه خود، مسائل و مشکلات مردم در حوزه کاری هر دستگاه را نیز به اطلاع مدیران برسانند تا تصمیمات مناسب جهت بهبود وضعیت و رفع این مشکلات اتخاذ شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان افزود: ایجاد ارتباط مناسب با رسانه‌ها از جمله محور‌های مهمی است که روابط عمومی‌های هرمزگان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
کمالی تصریح کرد: روابط عمومی‌های استان موظف به ایجاد گروه و کانال در فضای مجازی و اطلاع رسانی فعالیت‌ها از این طریق هستند.
وی ابراز کرد: در آبان‌ماه نشستی با حضور روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی، ادارات و سازمان‌های استان با اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان بیان کرد: برای برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی جهت آشنایی روابط عمومی‌ها با جدیدترین مباحث این حوزه برنامه‌ریزی شده که به‌زودی اجرایی خواهد شد.
در پایان این نشست با آرای مدیران روابط عمومی‌های استان، حامد رضوانی به عنوان بازرس و روح‌الله احترامی به عنوان خزانه دار شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان انتخاب شدند.
انتهای پیام.

captcha