فرماندار معزول چابهار به اتهام رشوه بازداشت شده است
کد خبر: 3760620
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

فرماندار معزول چابهار به اتهام رشوه بازداشت شده است

گروه اجتماعی - طبق اعلام مقامات قضایی استان، غلامرضا مجیدی‌نژاد یزدی، فرماندار سابق چابهار که ۱۰ مهرماه سال جاری از این سمت برکنار شده بود، به اتهام دریافت رشوه دستگیر شده و هم‌اکنون در بازداشت به‌سر می‌برد.

فرماندار معزول چابهار به اتهام رشوه بازداشت شده است

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، طبق اعلام مقامات قضایی استان، غلامرضا مجیدی‌نژاد یزدی، فرماندار سابق چابهار که 10 مهرماه سال جاری از این سمت برکنار شده بود، به اتهام دریافت رشوه دستگیر شده و هم‌اکنون در بازداشت به‌سر می‌برد.
حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد، دادستان زاهدان در این خصوص بیان کرد: 22 روز قبل فرماندار سابق چابهار به اتهام دریافت رشوه به مبلغ بیش از سه میلیارد ریال بازداشت شد که باید تحقیقات در این باره ادامه پیدا می‌کرد تا بتوانیم اطلاع‌رسانی کنیم.
وی ادامه داد: هنوز برای فرماندار سابق چابهار رأی قضایی صادر نشده است؛ بنابراین نمی‌توان اعلام کرد که اتهام او محرز شده است، اما دلایلی برای بازداشت وی وجود داشت و از آن جایی که اخبار ضد و نقیض زیادی منتشر می‌شد، دستگاه قضا اقدام به اطلاع‌رسانی کرد.
دادستان زاهدان اظهار کرد: یک یا دو متهم دیگر مربوط به این پرونده نیز قرار است تحت پیگرد قانونی قرار گیرند که البته از کارکنان دولت نیستند.
یادآور می‌شود، غلامرضا مجیدی‌نژاد یزدی 23 دی‌ماه سال گذشته به‌عنوان سرپرست فرمانداری چابهار معرفی و در 20 اردیبهشت امسال به‌ عنوان فرماندار چابهار منصوب شده بود.

انتهای پیام

captcha