مردمی بودن؛ مهمترین رکن جشن چهل سالگی انقلاب
کد خبر: 3760736
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

مردمی بودن؛ مهمترین رکن جشن چهل سالگی انقلاب

گروه اجتماعی ـ مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول ادارای استانداری سمنان با بیان اینکه مسئولان برای برگزاری برنامه‌های مردم‌محور در گرامیداشت چهل سالگی انقلاب تلاش کنند، گفت: برگزاری برنامه‌ها به صورت مردم‌محور موجب تقویت امید و نشاط در جامعه و خشمگین‌تر شدن دشمنان نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

مردمی بودن؛ مهمترین رکن جشن چهل سالگی انقلاب

به گزارش ایکنا از سمنان، حسن سعدالدین، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول ادارای استانداری سمنان امروز، 12 آبان‌ماه در نشست برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: برگزاری برنامه‌‌ها به صورت مردم محور موجب تقویت امید و نشاط در جامعه  می‌شود.

سعدالدین با اشاره به بخشی از دستاوردهای انقلاب برای استان سمنان، متذکر شد: برگزاری با شکوه آیین راهپیمایی دراربعین امام حسین(ع) جلوه‌ای از کار مردمی است که در این راستا مسئولان با اطلاع‌رسانی و تبیین دستاوردهای انقلاب نقش مهمی در تقویت امید و نشاط بین مردم دارند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول ادارای استانداری سمنان با اشاره به اینکه 83 درصد اتوبوس‌های کشور در سمنان تولید می‌شود که این آمار خود گواه دستاوردهای انقلاب شکوهمند نظام جمهوری اسلامی ایران است، متذکر شد: در استان سمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار ارزشمندی فراهم شد که مردم اطلاع دقیق از این توفیقات ندارند.
به گفته وی، وفاق‌ها بین دستگاه‌های اجرایی دستاوردهای انقلاب را اثرگذار‌تر نشان می‌دهد و مسئولان دستگاه‌های اجرایی عملکرد خود را به صورت یکپارچه و با عنوان عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران و از برکات انقلاب اسلامی بیان کنند.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول ادارای استانداری سمنان یاداور شد: تدوین و انتشار کتاب با عنوان چهل سال سرمایه‌گذاری از برکات انقلاب نقش مهمی در تبیین و آگاه‌سازی مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد.
انتهای پیام

captcha