۱۰۰۰ کلاس در زنجان در انتظار استانداردسازی سیستم گرمایشی
کد خبر: 3762746
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

۱۰۰۰ کلاس در زنجان در انتظار استانداردسازی سیستم گرمایشی

گروه سیاست و اقتصاد ـ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: استانداردسازی سیستم گرمایشی ۱۰۰۰ کلاس درس در دستور کار است که این کار به ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

1000 کلاس در استان زنجان در انتظار استانداردسازی سیستم گرمایشیجهانگیر صفری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان استانداردسازی در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: زنجان جزو استان‌های سردسیر کشور به‌شمار می‌آید و از این‌رو استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی در مدارس این استان از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه بخاری‌های نفتی چکه‌ای از سطح مدارس جمع‌آوری شده است، بیان کرد: در حال حاضر 2000 کلاس درس در سطح استان زنجان به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز هستند و توسعه این برنامه به تناسب اعتبارات در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان استانداردسازی با اشاره به اینکه سیستم گرمایشی 1000 کلاس درس نیز در برنامه این دستگاه است، تصریح کرد: انجام این کار به 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و با توجه به محدود بودن اعتبارات هر ساله تعدادی از مدارس استانداردسازی می‌شود.
این مسئول با اشاره به اینکه دانش‌آموزان سرمایه‌های انسانی کشور هستند، تأکید کرد: سیستم‌های گرمایشی مدارس باید مورد بررسی قرار گیرند و مدیران مدارس هرگونه مشکل و نقص فنی را به مسئولان گزارش دهند.
انتهای پیام
captcha