تقدیر رئیس سازمان انرژی اتمی از استاندار اصفهان
کد خبر: 3764307
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

تقدیر رئیس سازمان انرژی اتمی از استاندار اصفهان

گروه سیاست و اقتصاد- معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در پیامی از حمایت‌های استاندار اصفهان از فعالیت‌های سازمان انرژی اتمی تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر رئیس سازمان انرژی اتمی از استاندار اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر علی‌اکبر صالحی در لوحی از حمایت‌ها و همدلی‌های دکتر مهرعلیزاده در زمینه فعالیت‌های سازمان انرژی هسته ‌ی تقدیر و تشکر کرد.
متن پیام دکتر صالحی خطاب به استاندار اصفهان بدین شرح است:

ضمن عرض تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع‌الاول و با آرزوی توفیق روزافزون برای حضرتعالی و همکاران گرامی در راستای خدمت‌رسانی شایسته به اهالی هنرپرور و تمدن‌ساز آن استان پر افتخار، بر خود فرض می‌دانم تا بدین وسیله از همکاری صمیمانه و همراهی همدلانه آن برادر گرانقدر با مدیران و مسئولان سازمان انرژی اتمی ایران قدردانی نمایم. اگر چه حمایت حضرتعالی از فعالیت‌ها و اقدامات کارشناسان خدوم این سازمان به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ صنعت هسته‌ای و در جایگاه یکی از مدیران اسبق سازمان انرژی اتمی، مایه اعجاب نخواهد بود، اما بی‌گمان در خور تحسین و شایسته سپاسگزاری است. امیدوارم مدیریت محترم شرکت تولید مواد اولیه و سوخت هسته‌ای ایران و سایر مدیران و عزیزان فعال در سایت هسته‌ای اصفهان، بیش از پیش قدردان حمایت‌ها و همدلی‌های آن مدیر بااخلاق و توانمند بوده و به واسطه انجام دقیق و به هنگام وظایف خود و هم‌کنشی و همکاری فعال با مجموعه تحت مدیریت حضرتعالی، در میدان عمل پاسخگوی الطاف و مراحم آن برادر بزرگوار باشند. دوام سلامتی و مزید سرافرازی و بهروزی جنابعالی و خانواده گرامی را در سایه عنایات و توجهات حضرت ولی عصر از درگاه ایزد متعال خواستارم.
انتهای پیام

captcha