بسیجیان پای دشمن متجاوز به کشور را کوتاه می‌کنند
کد خبر: 3767249
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳

بسیجیان پای دشمن متجاوز به کشور را کوتاه می‌کنند

گروه سیاست و اقتصاد- فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بسیجیان زیر پرچم شیطان و شیاطین نخواهند رفت و گوش به فرمان ولایت، پاهای دشمنی که خواهان تجاوز به کشور ایران باشد را کوتاه می‌کنند.

بسیجیان پای دشمن متجاوز به کشور را کوتاه می‌کنندبه گزارش ایکنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی امروز 5 آذرماه در همایش بسیجیان استان که در سالن شش‌ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج در ۵ آذرماه سال ۵۸ به دستور امام خمینی(ره) برای خنثی کردن فتنه‌های دشمنان و جذب مشارکت‌های مردم برای حفاظت از انقلاب تاسیس شد.
وی افزود: بسیج همواره در همه فتنه‌ها توانسته با حضور پر صلابت مقابل دشمنان بایستد، بسیجیان در طول دوران دفاع‌مقدس توانستند با ایثار و از جان گذشتگی، زیباترین صحنه‌ها را خلق کنند و هم اکنون نیز جهاد و سازندگی را با یکدیگر پیوند دادند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی در منطقه همچون عراق، سوریه، لبنان و یمن با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی، هسته‌های بسیج مردمی را تشکیل داده‌ و به میدان مبارزه با استکبار وارد شدند.
کرمی یادآور شد: امروز پیام بسیجیان ملت ایران به دشمنان انقلاب و نظام این است که بسیجیان زیر بیرق سیدالشهدا (ع) بزرگ شده‌اند و زیر پرچم شیطان و شیاطین نخواهند رفت و گوش به فرمان ولایت، دشمنی که خواهان تجاوز به کشور ایران باشد، پاهای متجاوزان را قلم خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: بسیجیان استان زنجان همواره گوش به فرمان ولایت آماده‌اند و در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با عزت و شکوه جشن پیروزی را بر پا خواهند کرد.
انتهای پیام
captcha