ابهر ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است
کد خبر: 3767444
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

ابهر ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است

گروه فرهنگی- سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ابهر اظهار کرد: شهرستان شهیدپرور ابهر ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده که در این بین شمار شهدای دانش‌آموز ۴۵ شهید است.

ابهر ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده استبه گزارش ایکنا، از زنجان، کریم مسگرجماعت، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ابهر امروز، ۶ آذرماه در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموزی شهرستان ابهر که در مجتمع آموزشی سما این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهدا افتخار آفرینان و اسطوره‌های ملی ما هستند و با جان‌فشانی عزت و آبرو را برای کشور به ارمغان آوردند.
وی با تاکید بر اینکه شهدا تاریخ کشور ما را دگرگون کردند، ادامه داد: همه ما امنیت و آرامش کنونی را مرهون خون شهدا هستیم.
مسگر‌جماعت با تأکید بر این که راه شهادت بسته نیست، تصریح کرد: شهدای مدافعین حرم با نثار جان خود دشمنان را در خارج از مرزهای کشور سربلندی و سرافرازی را نصیب کشور کرده‌اند.
وی با اشاره به این که شهرستان ابهر 400 شهید را به انقلاب تقدیم کرده است، افزود: آموزش و پرورش شهرستان ابهر با تقدیم 45 شهید دانش‌آموز و 14 شهید فرهنگی وفاداری به نظام اسلامی را ثابت کرده است.
مسگر جماعت با بیان این که راه شهدا راه کمال، سعادت و زندگی جاودانی است، ادامه داد: شهدا افتخارآفرینان و اسطوره‌های ملی ما هستند و با جان‌فشانی عزت و آبرو را برای کشور ما به ارمغان آوردند.
وی با تأکید بر این که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و هم‌پیمانانش از اول انقلاب برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای ضربه زدن به کشور داشته‌اند، گفت: ما در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم و به لطف خدا و تدابیر مقام معظم رهبری و حضور و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه کشورمان باز هم دشمن را شکست می‌دهیم.
مسگر جماعت با اشاره به اینکه باید راه شهدا را ادامه داد، تصریح کرد: نوجوانان و جوانان باید شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهند و با تلاش علمی خود موجب اعتلای کشور شوند.
انتهای پیام
captcha