تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره «ایده‌های برتر» جهاددانشگاهی کردستان
کد خبر: 3767571
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰

تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره «ایده‌های برتر» جهاددانشگاهی کردستان

گروه اجتماعی- رئیس جهاددانشگاهی کردستان از برگزاری سومین جشنواره «ایده‌های برتر» در سنندج همزمان با هفته پژوهش توسط جهاددانشگاهی با همکاری پارک علم و فناوری و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 15 آذرماه جاری تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره «ایده‌های برتر» جهاددانشگاهی کردستان

چیا سهراب‌نژاد، رئیس جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: جشنواره ایده‌های برتر با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی و نوآوری، گردآوری ایده‌های برتر کارآفرینانه و نوآورانه در سطح منطقه، ایجاد تعامل میان ایده پردازان و کارآفرینان و سرمایه گذاران، توسعه و ترویج ایده پردازی و ایده پروری برگزار می‌شود.
وی از برگزاری این جشنواره در 25 آذرماه همزمان با هفته پژوهش خبر داد و افزود: این جشنواره فرصتی برای شناسایی و حمایت از صاحبان ایده‌های کسب و کار است.
رئیس جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: جشنواره ایده‌های برتر در 4 محور گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، کشاورزی و صنایع تبدیلی و فنی و مهندسی برگزار می شود.
وی از ارسال 50 ایده برتر به این جشنواره خبر داد و عنوان کرد: این ایده‌ها توسط داوران جشنواره که منتخبی از اساتید برجسته دانشگاه‌های استان است ارزیابی شده و در پایان 10 ایده برتر در مراکز رشد استان کردستان جذب خواهند شد.
سهراب‌نژاد یادآور شد: متقاضیان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت WWW.JDKURD.IR مراجعه یا با شماره تلفن 33287517 (داخلی 12) و نمابر 33291307 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha