تبدیل علم به قدرت دغدغه‌ کشور باشد
کد خبر: 3767582
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴
زارعی تأکید کرد؛

تبدیل علم به قدرت دغدغه‌ کشور باشد

گروه سیاست و اقتصاد- رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با تأکید بر اینکه باید از تجربیات ماندگاری همچون شهید شهریاری استفاده کنیم، گفت: تبدیل علم به قدرت دغدغه‌ کشور باشد.

تبدیل علم به قدرت دغدغه‌ کشور باشدبه گزارش ایکنا از زنجان، محسن زارعی امروز، 6 آذرماه در هشتمین یادواره شهید مجید شهریاری، شهید هسته‌ای کشور، اظهار کرد: شهید مجید شهریاری در محضر اساتید بزرگ پرورش یافته بود و ترور این شهید والامقام، نشان‌دهنده حقانیت مکتب و راه شهدا است.
وی تصریح کرد: افرادی چون شهید مجید شهریاری حاضر شدند جان خود را در راه کشور فدا کنند و این در حالی ‌است که بسیاری از ملی‌گراهای مدعی حاضر نیستند جان خود و اطرافیان‌شان را  به خطر بیندازند و در برخی موارد نگاه‌شان به غرب و زمانی به شرق است.
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور یادآور شد: جریان ملی‌گرا بیان می‌کند که کشور دچار بحران است و در حال فروپاشی هستیم، اما متاسفانه این گروه نگاهی به ظرفیت‌ها نداشته و دستاوردهای انقلاب را نادیده می‌گیرد.
این مسئول ادامه داد: زمان تغییر روش‌شناسی فرا رسیده ‌است و باید در این راستا از تجربیات ماندگار شهیدان در این راه استفاده کرد.
زارعی به تشکیل شورای عالی فرهنگ کار در ایران تأکید کرد و افزود: این شورا باید همانند شهید شهریاری در زمینه تبدیل علم به قدرت دغدغه‌مند باشد.
انتهای پیام
captcha