بسیج؛ علمدار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
کد خبر: 3767616
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

بسیج؛ علمدار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

گروه اجتماعی ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یعنی از خودگذشتن و هیچ تفکری جز تفکر بسیجی نمی‌تواند این فرهنگ را ترویج دهد.

بسیج؛ علمدار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

ابراهیم طاهرنژاد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه یک بسیجی همیشه در عرصه‌های جهاد حضور فعال دارد، اظهار کرد: بسیج به‌عنوان بازوی توانمند انقلاب همواره توسعه‌دهنده‌ فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت یعنی از خودگذشتن و این مهم جایی خود را نشان می‌دهد که فرد حاضر است جان خود را برای دیگران فدا کند و هیچ تفکری جز تفکر بسیجی نمی‌تواند این فرهنگ را توسعه و ترویج دهد.
طاهرنژاد گفت: فرمان امام راحل و دوراندیش انقلاب مبنی بر تأسیس سازمان بسیج مستضعفین نشان داد جوانان این مرزوبوم عاشق میهن، انقلاب و ولایت هستند و می‌توانند تا آخرین قطره‌ خون خود پاسدار ارزش‌های اسلامی و راه شهدا باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان با تأکید بر اینکه هفته بسیج فرصتی مغتنم است تا در سی و نهمین سالگرد تأسیس بسیج مستضعفین بار دیگر به امام خود لبیک بگوییم و قوای خود را برای حضور در عرصه‌های مختلف تجدید کنیم، افزود: امروز سکان‌دار کشتی انقلاب مقام معظم رهبری است، دشمنان بدانند ما بسیجیان و جان‌برکفان انقلاب با پیروی از فرامین رهبر انقلاب اجازه نخواهیم داد خون شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود و تا پای جان از انقلاب و ارزش‌های اسلامی دفاع خواهیم کرد.
انتهای پیام

captcha