رژیم صهیونیستی رو به زوال است
کد خبر: 3768231
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲

رژیم صهیونیستی رو به زوال است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه اصفهان گفت: تحولات منطقه نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی رو به زوال است و دیگر دیوار آهنی آن‌ها هم نمی‌تواند نجات‌بخش آنها باشد.

رژیم صهیونیستی رو به زوال است/ آیت‌الله مدرس الگوی نمایندگان مجلس باشد

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، با اشاره به اینکه خودنمایی یکی از آفاتی است که از ارزش عبادت می‌کاهد، اظهار کرد: خودنمایی یعنی اینکه انسان کارها و اعمال خود را در نظر خودش بزرگ جلوه دهد.
وی با بیان اینکه خودنمایی باعث ناسپاسی از نعمت‌های خداوند می‌شود، افزود: برخی فکر می‌کنند که با عبادت‌های جزئی، شکرگزار نعمت‌های خداوند هستند، اما انسان همیشه باید به داشته باشد که نباید به واسطه عبادت کردن، از خداوند طلبکار شود.
امام جمعه اصفهان با اشاره به 5 آذرماه سالروز تاسیس بسیج گفت: امام(ره) با تشکیل بسیج، یک معجزه ایجاد کردند. بسیجیان در مراحل و عرصه‌های مختلف انقلاب، تمام توان و همت خود را به کار گرفته‌اند تا انقلاب را حفظ کنند و همین باعث شده نام بسیج برای آمریکا وحشت‌ ایجاد کند. بسیج باید راه خود را با اقتدار ادامه دهد.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به روز نیروی دریایی ارتش، افزود: نیروی دریایی در هشت سال دفاع مقدس، رشادت‌های و کارهای ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت و شهدای زیادی نیز تقدیم کشور کرد.
وی با اشاره به دوازدهم آذر ماه، سالروز تصویب قانون اساسی، بیان کرد: قانون اساسی، ولایت فقیه و مبارزه با استکبار، سه رکن اصلی و اساسی انقلاب اسلامی هستند.
وی با اشاره به روز مجلس و بزرگداشت شهید آیت‌الله مدرس تصریح کرد: آیت‌الله مدرس از بزرگان تاریخ معاصر است، برهمین اساس امام خمینی نیز به ایشان بسیار علاقمند بود و بارها به ایشان افتخار می‌کرد و می‌فرمودند ما شخصیت‌هایی مانندمدرس‌ها داریم.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه آیت‌الله مدرس در مجلس آن دوران، باسوادترین فرد به شمار می رفت، گفت: آیت‌الله مدرس می‌تواند الگوی نمایندگان ما در مجلس شورای اسلامی باشد.
امام جمعه اصفهان در ادامه تصریح کرد: تحولات منطقه نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی رو به زوال است ودیگر دیوار آهنی آن‌ها هم نمی‌تواند نجات‌بخش آنها باشد.
انتهای پیام

captcha