تجلیل از چهره سال فضای مجازی انقلاب اسلامی
کد خبر: 3768474
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
امروز برگزار می‌شود

تجلیل از چهره سال فضای مجازی انقلاب اسلامی

گروه جامعه ــ در اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج که امروز، 10 آذرماه، برگزار می‌شود از چهره سال فضای مجازی انقلاب اسلامی تجلیل می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ رویداد رقابتی ۴۸ ساعته بسیجیان فعال در حوزه فضای مجازی که هشتم آذرماه، ساعت ۹ آغاز شده بود، امروز،  شنبه، ۱۰ آذرماه، با حضور  ۹۶ تیم از ۳۲ استان در سه رشته اپ، گیم و انیمیشن به پایان رسید.

موضوع این رویداد رقابت از سوی سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در بخش انیمیشن «افول آمریکا»، در بخش بازی «جوان و مقاومت» و در بخش نرم‌افزار موبایلی «اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی» اعلام شده بود.

در حال حاضر داوران و ناظران در حال تحویل محتوای تولید شده هستند و کار داوری آغاز شده است. به نفرات برگزیده از هر بخش در مراسم اختتامیه که امروز، 10 آذرماه، برگزار می‌شود جوایز و لوح یادبود اهدا می‌شود.

مراسم افتتاحیه اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج در ادامه این رویداد رقابتی امروز، 10 آذرماه، از ساعت 14 با حضور سردار غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛ مسلم معین، رئیس سازمان فضای مجازی بسیج؛ حسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی، رحیم‌پورازغدی و علی عسگری، رئیس سازمان صدا و سیما، برگزار می‌شود.

از بخش‌های مهم این مراسم تجلیل از چهره سال فضای مجازی انقلاب اسلامی ایران است. همچنین در این مراسم از آثار بسیج در عرصه فضای مجازی رونمایی می‌شود.

تجلیل از خانواده شهید طاها اقدامی و محمدحسین حدادیان و اهدای جوایز برگزیدگان رویداد رقابتی 48 ساعته بسیج و برگزیدگان جشنواره رسانه‌های دیجیتال بسیج از دیگر بخش‌های این مراسم است.

انتهای پیام

captcha