«فکه» روی خط شهادت رفت
کد خبر: 3769196
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳

«فکه» روی خط شهادت رفت

گروه جهاد و حماسه ــ ماهنامه «فکه» پرونده ویژه شهید حسینی ولایتی‌فر از شهدای حادثه تروریستی اهواز را بررسی کرد.

«فکه» روی خط شهادت رفتبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ تازه‌ترین شماره ماهنامه «فکه» با انتشار تیتر «روی خط شهادت» به پرونده ویژه شهید حسین ولایتی‌فر از شهدای حادثه تروریستی اهواز پرداخت.

نقطه طلایی تشخیص، از محرم و صفر چه داریم، آینده ایران اسلامی اوج تعاملات جهانی، آتشبازی در شام، تا چهل سالگی، روزنامه ساواک، پیروزی سیاسی در عرصه جهانی، شهر علم جشن هنر، بی‌پای رفتن هم به راهم، نجات مردم، روی خط شهادت، دردانه برادرم، چرخش به سمت کربلا و اهواز قلب مقاومت از عناوین مهمی است که در این نشریه آمده است.

محمدتقی ولایتی‌فر، پدر شهید حسین ولایتی‌فر می‌گوید: چهار فرزند دارم، دو دختر و دو پسر که همگی جر حسین آقا ازدواج کرده‌اند. او فرزند آخر خانواده، متولد ششم تیر 1375 بود. از کلاس سوم دبستان وارد فعالیت‌های فرهنگی مدرسه شد. به جلسات قرآن و فعالیت در بسیج محل، علاقه نشان می‌داد. مسئول جلسات قرآن مسجد حضرت مهدی(عج) دزفول بود. از نوجوانی روحیه جهادی داشت. در همان دوران، گروه تئاتری را در مسجد راه‌اندازی کرد. کارهای پشتسبانی و فنی جلسات را هم خودش انجام می‌داد. 17 ساله بود که به پیشنهاد مسئولش در بسیج، در جلسات کودکان فعالیت می‌کرد. چهارشنبه به همراه دوستانش در جلسات قرآن، به دیدار خانواده‌های شهدا می‌رفت. در اردوهای جهادی هم شرکت داشت.

گفت‌وگو با مادر، برادر و همکاری شهید حسین ولایتی‌فر نیز خواندنی است و به ویژگی‌های اخلاقی این شهید اشاره کرده‌اند.

این ماهنامه که به صاحب امتیازی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه منتشر می‌شود، تأمین تمامی هزینه‌های چاپ و نشر آن از سوی معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه است و به قیمت 5 هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام

captcha