بیست‌‌وچهارمین مسابقات قرآن دانشگاه آزاد برگزار ‌شد + عکس
کد خبر: 3769225
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

بیست‌‌وچهارمین مسابقات قرآن دانشگاه آزاد برگزار ‌شد + عکس

گروه مسابقات ــ بخش کتبی بیست‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز، ۱۲ آذرماه، همزمان در تمامی واحدهای این دانشگاه در کشور برگزار ‌شد.

به گزارش ایکنا؛ بخش کتبی بیست‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت استادان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ساعت 10 صبح امروز دوشنبه، ۱۲ آذرماه، با مشارکت بیش از یکصد و سی هزار نفر از دانشجویان و اعضای هیئت علمی در ۱۲ رشته مربوط به مفاهیم قرآن و سیره عملی عترت در بیش از ۴۰۰ واحد دانشگاهی برگزار شد.
این مسابقات در رشته‌های تفسیر قرآن، زندگی چهارده معصوم(ع)، حفظ و ترجمه زیارت عاشورا و جامعه کبیره، نماز، ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی، احکام آقایان، احکام بانوان، زندگانی پیامبر(ص)، ترجمه قرآن کریم (فارسی)، آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه برگزار ‌شد.
ثبت‌نام این دوره مسابقات از روز ۱۰ مهرماه سال جاری در واحدهای دانشگاهی از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی و کانون‌های قرآن و عترت با همکاری سایر بخش‌ها انجام شد. جوایز و هدایای نقدی از جمله عواملی است که در جذب و جلب دانشجویان و استادان نقش عمده‌ای داشته است.
دانشجویان و استادانی که در این مرحله از مسابقات امتیاز لازم را کسب کنند، به مرحله دوم مسابقات راه پیدا خواهند کرد و پس از برگزاری مرحله دوم، افرادی که بیشترین امتیاز را دریافت کنند به جشنواره ملی معرفی خواهند شد.
یادآور می‌شود نتایج اولیه و امتیاز داوطلبان بیست‌وچهارمین دوره مسابقات در اوایل دی‌ماه سال جاری اعلام خواهد شد.


انتهای پیام

 

captcha