محبوب‌ترین قاریان در رسانه‌های جهان عرب+عکس
کد خبر: 3769654
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

محبوب‌ترین قاریان در رسانه‌های جهان عرب+عکس

گروه بین‌الملل ـ تلاوت قاریان عصر طلایی و دوران معاصر مصر از محبوبیت زیادی میان مسلمانان برخوردار است و این قاریان از محبو‌ب‌ترین قراء رادیو و تلویزیون‌های عربی نیز به‌ شمار می‌روند.

محبوب‌ترین قراء رادیو و تلویزیون‌های عربی
به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری elwatannews؛ آرشیو دینی رادیو مصر از اهمیت زیادی برای این رسانه برخوردار است، چرا که دربردارنده نوارهای صوتی کمیابی از تلاوت‌های قاریان و تفسیر‌ها و احادیث نبوی ذکر شده توسط علما و بزرگان دینی است که رادیو مصر آن را از زمان آغاز پخش رسمی خود ضبط کرده است.
 
تلاوت‌هایی که از قاریان برجسته مصری در دهه 1960 میلادی و در زمان پخش رسمی تلویزیون مصر توسط این رسانه مصری ضبط‌شده، از اهمیت زیادی برخوردار بوده و این تلاوت‌ها مورد اهتمام رادیو و تلویزیون‌های کشورهای عربی است.
 
آرشیو صوتی رادیو مصر علاوه بر تلاوت‌ قرآن، سخنان و تفسیرهای دینی برخی علما و مفسران را نیز شامل می‌شود که با صدای خود آن‌ها ضبط شده و اکنون با تقاضای زیادی از سوی رادیو و تلویزیون‌های عربی مواجه است.
 
در این میان، قاریانی از دوران عصر طلایی مصر و دوران معاصر هستند که تلاوت‌های آن‌ها از محبوبیت‌های بیشتری از سوی رادیو و تلویزیون‌های عربی مواجه است که از جمله آن‌ها می‌توان به عبدالباسط عبدالصمد، محمد رفعت، محمود خلیل الحصری، محمد صدیق منشاوی، احمد نعینع، محمود علی البنا، محمود طبلاوی و شیخ سید محمد نقشبندی(مبتهل برجسته مصری) اشاره کرد.
 
محبوب‌ترین قاریان رسانه‌های جهان عرب+عکسعبدالباسط محمد عبدالصمد
 
محبوب‌ترین قاریان رسانه‌های جهان عرب+عکسمحمد رفعت
 
محبوب‌ترین قاریان رسانه‌های جهان عرب+عکسمحمود خلیل الحصری
 
محبوب‌ترین قاریان رسانه‌های جهان عرب+عکس
محمد صدیق منشاوی
 
 
محبوب‌ترین قاریان رسانه‌های جهان عرب+عکساحمد نعینع
 
محبوب‌ترین قاریان رسانه‌های جهان عرب+عکسمحمود علی البنا
محبوب‌ترین قاریان رسانه‌های جهان عرب+عکس
محمود طبلاوی
 
محبوب‌ترین قاریان رسانه‌های جهان عرب+عکس
 
محبوب‌ترین قاریان رسانه‌های جهان عرب+عکس
شیخ سید احمد النقشبندی، مبتهل مصری(دو عکس از جوانی و پیری)
 
انتهای پیام
captcha