بازی «یاران بهلول» تولید شد
کد خبر: 3769741
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
از سوی گروه بازی‌سازی رافد؛

بازی «یاران بهلول» تولید شد

گروه فرهنگی ـ بازی «یاران بهلول» از سوی شبکه اینترنتی رافد، زیرمجموعه موسسه آل‌البیت(ع) در قم تولید شد.

بازی و انیمیشن «یاران بهلول» تولید شد

سعید رحیمی، مدیر تولید ‌پروژه«یاران بهلول» در گفت‎وگو با ایکنا از قم، گفت: بهلول یکی از یاران امام کاظم(ع) بود که با دریافت نامه‌‍ای از سوی امام برای مصون ماندن از آزار شیعیان از سوی هارون خود را به جنون زد و با چهره‌سازی این‌گونه از خود، به مبارزه با دستگاه خلافت آن ملعون پرداخت.

وی افزود: گروه بازی‌سازی و تولید انیمیشن شبکه اینترنتی رافد که تولید بیش از 50 اثر را در کارنامه خود دارد اخیراً اقدام به تولید انیمیشن و بازی «یاران بهلول» کرده که در آن شرح زندگانی این صحابه جلیل‌القدر امام کاظم(ع) به کودکان معرفی می‌شود.

مدیر تولید ‌پروژه«یاران بهلول» با بیان اینکه توسعه فرهنگ تشیع مهمترین هدف این مجموعه است و به همین دلیل هم تولیدات خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اظهار کرد: انیمیشن این مجموعه در 10 قسمت تولید شده و در حال ویرایش نهایی است و بازی آن نیز همزمان با 17 ربیع‌الاول، روز میلاد پیامبر(ص) به‌روزرسانی شده و در مرحله نخست در ایران به صورت اندروید در دسترس است و در مرحله بعدی نیز در «گوگل پلی» ارائه می‌شود.

بازی «یاران بهلول» تولید شد

رحیمی با بیان اینکه در تولید انیمیشن شش هزار نفر ساعت کار انجام شده است، ادامه داد: تولید بازی بهلول هم اولین پروژه بازی این شبکه اینترنتی است که از تجارب مجموعه‌های درجه اولی چون «مدریک گیم» و «استودیو رز» نیز استفاده شده است.

وی با بیان اینکه نسخه یک بازی یاران بهلول در 17 ربیع در دسترس علاقه‌مندان و به خصوص گروه سنی کودک و نوجوان که مخاطب اصلی آن هستند، قرار گرفت، افزود: با وجود گذشت مدتی محدود رتبه اول بازی‌های امتیازی را به خود اختصاص داده است.

مدیر تولید ‌پروژه«یاران بهلول» اظهار کرد: سعی شده در این بازی جذابیت‌های فراوانی برای کودکان و نوجوانان از طریق گرافیک مناسب، استفاده از نظرات کودکان و نوجوانان، نوآوری و هوشمندسازی در فرایند کار ایجاد شود.

رحیمی با بیان اینکه شبکه رافد یک شبکه اینترنتی است تصریح کرد: این شبکه تمامی تولیدات خود را به صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار می دهد و خوراک مناسبی برای شبکه‌های ماهواره‌ای و تلویزیونی نیز برای گسترش فرهنگ تشیع است.

همچنین سیدمحسن جلالی، عضو گروه تولید این مجموعه گفت: بیشتر بازی‌های اسلامی، جذابیت لازم را ندارند و کم‌ تحرک‌اند که تلاش کردیم تا این نقیصه در این بازی رفع شود و تا حدی این چالش پشت سر گذاشته شده است.

بازی و انیمیشن «یاران بهلول» تولید شد

وی اظهار کرد: علی زکریاپور و سیدنورالدین ایزدخواه همکاران بنده در برنامه‌ریزی و تولید این مجموعه هستند و با توجه به تغییر ذائقه فرهنگی کودکان بنای ما بر این است که بازی‌های زودبازده و میان مدتی را طراحی و تولید کنیم و از لحاظ کیفی نیز بتوانند با مشابه خارجی خود رقابت کند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعت بیشتر در این باره می‌توانند با شماره 37730017 تماس بگیرند همچنین این بازی رایانه‌ای اسلامی از سوی شبکه  https://www.rafed.net/ar/ تولید شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این بازی به کافه‌بازار و به لینک https://cafebazaar.ir/app/com.rafed.bohlool/?l=fa مراجعه کنند.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیدنورالدین ایزدخواه
|
France
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۶:۵۸
0
0
بازی "بهلول" را در کافه بازار ببینید
https://cafebazaar.ir/app/com.rafed.bohlool/?l=fa

کاری از گروه بازی سازی رافد
https://www.instagram.com/rafedstudio
captcha