آموزش روزنامه‌نگاری مدرن در فرهنگسرای رسانه اصفهان
کد خبر: 3769795
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

آموزش روزنامه‌نگاری مدرن در فرهنگسرای رسانه اصفهان

گروه فرهنگی - کارگاه آموزشی روزنامه نگاری مدرن از سوی فرهنگسرای رسانه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

آموزش روزنامه نگاری مدرن در فرهنگسرای رسانه اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان، مدیر فرهنگسرای رسانه با اعلام این خبر اظهار کرد: فرهنگسرای رسانه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به عنوان یکی از متولیان و فعالان عرصه رسانه در اصفهان تلاش دارد تا برنامه هایی را با هدف ارتقای سطح کیفی عملکرد رسانه‌ای، ارتقای میزان سواد و آگاهی تخصصی روزنامه نگاران و خبرنگاران رسانه‌ها و ارائه شیوه‌های نوین خبرنگاری و روزنامه نگاری برگزار کند.
فاطمه شفیعی افزود: امروز فضای مجازی قدرت بسیاری در انتقال اخبار و رویدادهای مختلف در جامعه دارد و رسانه‌ها چنانچه بخواهند در این مسیر پیشقدم باشند و گوی سبقت را از فضای مجازی بربایند، باید نسبت به فراگیری اصول و مبانی و سواد رسانه ای آگاه باشند و از یادگیری شیوه‌های نوین این عرصه غافل نمانند.
وی تاکید کرد: کارگاه آموزشی روزنامه نگاری مدرن نیز با نیل به این اهداف با حضور دکتر احمد توکلی، روزنامه نگار، نویسنده و استاد دانشگاه برگزار می شود.
مدیر فرهنگسرای رسانه خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی با رویکرد روزنامه نگاری مدرن و آموزش گزارش خبری در روزهای 21 و 22 آذرماه برگزار می شود.
او افزود: همزمان با این کارگاه نیز آثار احمد توکلی با تخفیف ویژه در اختیار اهالی رسانه قرار می‌گیرد که علاقمندان تا 20 آذرماه فرصت ثبت نام در این کارگاه را دارند.
شفیعی از برپایی مجموعه کارگاه‌های آموزشی روزنامه نگاری با حضور چهره‌های شاخص این عرصه در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: برگزاری کارگاه آموزشی با حضور اساتید بزرگی همچون استاد قاضی زاده، یونس شکرخواه و دیگر اساتید در برنامه فرهنگسرای رسانه قرار دارد و امیدواریم بتوانیم امکان یادگیری از این اساتید را برای خبرنگاران و روزنامه نگاران رسانه‌های اصفهان فراهم کنیم.

انتهای پیام

captcha