کتاب «خدمات چهل ساله انقلاب‌» چاپ می‌شود
کد خبر: 3769979
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

کتاب «خدمات چهل ساله انقلاب‌» چاپ می‌شود

گروه سیاسی - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: بخاطر لزوم ماندگاری دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب چاپ کتابی تحت عنوان «خدمات چهل ساله انقلاب‌» در نظر گرفته شده است.

کتاب «خدمات چهل ساله انقلاب‌» چاپ می‌شود

به گزارش ایکنا از استان مرکزی‌، حجت‌الاسلام عباس هاشمی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی صبح چهارشنبه 14 آذرماه با حضور در جلسه شورای راهبری و سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان مرکزی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اولین جلسه این ستاد با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مرکزی‌ تشکیل شد و در آن 13 کار گروه مشخص شد.
وی ادامه داد: امروز 12 کارگروه از قبیل دانشجویی‌، قرآن‌، مساجد، اصناف و بازاریان‌، فضاسازی و تزئینات شهری، اقلیت‌های مذهبی‌، کودک و نوجوان و ... به 13 کارگروه پیشین اضافه شد که مجموع کار گروه‌ها به 25 مورد می‌رسد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: کارگروه‌های استانی باید منسجم‌تر و فراگیر‌تر ورود پیدا کنند و لازمه آن برنامه‌ریزی است.
حجت‌الاسلام هاشمی گفت: امسال محتوا و رویکرد کارگروه‌ها آیینی و تبیینی بود که ا‌کنون نیز از طریق صدا و سیما ‌عملکرد چهل ساله به استحضار مردم ‌رسانده می‌شود.
وی بیان کرد: با توجه به فرا‌رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌ نمایشگاه دستاوردهای انقلاب با حضور دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی و آموزشی برگزار شود و کارگروه تخصصی درون‌سازمانی انقلاب با مسئولیت استاندار‌ تحت عنوان مسئولیت ادارات و نهاد‌ها که در آن عضو باشند‌ تا این نمایشگاه را تدوین کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: بخاطر لزوم ماندگاری دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب چاپ کتابی تحت عنوان «خدمات چهل ساله انقلاب‌» در نظر گرفته شده است.
حجت‌الاسلام هاشمی بیان کرد: ستاد چهلمین سالگرد پیروزی‌ انقلاب در داخل ادارات و نهادها تشکیل شود و برای‌ آن برنامه‌ریزی کنند به طوری که آثار و مستندات آن موجود باشد.
وی افزود: باید حداقل 13 همایش به منظور معرفی دستاوردهای نظام‌ برگزار شود و‌ هر اداره باید با حداقل هزینه در راستای معرفی دستاوردها تلاش کند و ‌در صدد هستیم از دی‌ماه تا آخر سال این برنامه‌ها را‌ به صورت جدی پیگیری کنیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: ‌سه مناسبت در پیش داریم و مستلزم آن است که با رویکرد انقلابی و دید بالا یاری‌گر ما باشید‌ که از جمله آن‌ها مراسم 9 دی است و ‌فتنه‌ای که امسال برای نظام مقدس توسط استکبار جهانی طراحی شده کمتر از فتنه‌های قبل نیست و برای مقابله با آن‌ها باید بصیرت و تجدید میثاق با ولایت را داشته باشیم ‌و مردم را نسبت به این فتنه‌ها آگاه کنیم و برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب را با همکاری مسئولین نظام‌، دولت و مردم ‌در دهه فجر‌، 12 بهمن و 22 بهمن اجرا کنیم.
به گزارش ایکنا؛ تعدادی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران به ارائه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب کارگروه خود پرداختند.
انتهای پیام

captcha