اجرای طرح بشارت 1452 در مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان مرکزی
کد خبر: 3770370
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

اجرای طرح بشارت 1452 در مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول دارالقرآن‌الکریم استان مرکزی از برگزاری طرح آموزش حفظ جزء سی‌اُم قرآن (بشارت) در استان مرکزی خبر داد.

اجرای طرح قرآنی بشارت 1452 در مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان مرکزی

حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی، مسئول دارالقرآن‌الکریم استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: طرح قرآنی 1452(بشارت) با محوریت حفظ جزء سی قرآن در دوره تابستانه با حضور 336 علاقه‌مند به حفظ در سطح مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی استان برگزار شد.
وی تصریح کرد: فاز دوم طرح قرآنی بشارت نیز در سطح مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی استان با شرکت 336 نفر در حال برگزاری است، دارالقرآن‌الکریم استان ظرفیت پذیرش یک‌هزار نفر را دارد تا در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و فراهم‌سازی زمینه انس بیشتر عموم مردم با معارف قرآن و توسعه آموزش و آموزه‌های دینی گام بردارد.
حجت‌الاسلام شفیعی بیان کرد: برنامه‌ریزی جهت برگزاری دوره‌های آموزش طرح قرآنی یاد شده در برخی شهرستان‌ها انجام و در برخی دیگر در حال انجام است، آزمون این دوره نیز همزمان با سراسر کشور، 9 اسفند برگزار می‌شود. افراد بالای 12 سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند.
وی ادامه داد: همچنین کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی نیز در شهرستان‌های خمین و کمیجان با حضور افتخاریان و در شهرستان‌های شازند و خنداب با حضور سلمانیان برگزار شده است.
این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره تربیت داور تجوید در حال انجام است که اطلاعات برگزاری دوره متعاقباً اعلام می‌شود، همچنین دوره تربیت داور صوت و لحن نیز برگزار شده است.
انتهای پیام

captcha