فراخوان جشنواره تواشیح استان مرکزی اعلام می‌شود
کد خبر: 3770439
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
به‌زودی؛

فراخوان جشنواره تواشیح استان مرکزی اعلام می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: فراخوان جشنواره تواشیح از اواخر دی‌ماه یا اوایل بهمن‌ماه اعلام می‌شود تا گروه‌های علاقه‌مند به شرکت در طرح بتوانند خود را برای جشنواره سال ۹۸ آماده کنند.

فراخوان جشنواره تواشیح استان مرکزی؛ به زودی

علیرضا حاج‌علی‌بیگی، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان طرح تربیت حافظان همچون سال گذشته برگزار می‌شود، تاکنون بیش از 300 نفر در طرح ثبت‌نام کردند و ثبت نام در این طرح تا آخر آذر‌ماه ادامه دارد.
وی با اشاره به اجرای طرح بشارت 1452 ویژه علاقه‌مندان به حفظ جزء سی قران کریم، بیان کرد: این طرح در تمام دستگاه‌ها اجرا می‌شود، علاقه‌مندان به ثبت‌نام در طرح تربیت حافظان می‌توانند در این آزمون نیز شرکت کنند.
حاج‌علی‌بیگی بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در چهلمین سال پیروزی انقلاب اجرای طرح تکریم از بانوان فعال و منتخب قرآنی و کاروان قرآنی در 4 شهرستان در دستور کار قرار دارد. فراخوان جشنواره تواشیح نیز از اواخر دی‌ماه یا اوایل بهمن‌ماه اعلام می‌شود تا گروه‌های علاقمند به شرکت در طرح بتوانند خود را برای جشنواره سال 98 آماده کنند.
انتهای پیام

captcha