ثبت نام دوره تربیت مربی در مهد قرآن استان تهران آغاز شد
کد خبر: 3770441
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

ثبت نام دوره تربیت مربی در مهد قرآن استان تهران آغاز شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دوره تربیت مربی قرآن ویژه مقطع پیش‌دبستانی در دفتر مهد قرآن استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، دوره تربیت مربی قرآن ویژه مقطع پیش‌دبستانی با ارائه گواهینامه رسمی از سوی مؤسسه مهد قرآن از اول دی‌ماه در دفتر مهد قرآن استان تهران برگزار می‌شود.
این دوره آموزشی تخصصی با سرفصل‌‌هایی چون روانشناسی تربیتی و سلامت کودک، کارگاه‌های مهارت روش تدریس مربی، تبیین برنامه قرآنی، انس؛ محور آموزه‌ها و پیام‌های قرآنی، مهارت‌های زندگی، مفاهیم دینی، مناسبت‌ها، حفظ آیات و قصه‌های قرآن و اهل‌ بیت(ع)، شعر و سرود، نمایش خلاق، نقاشی، کاردستی و فعالیت‌های علمی برپا خواهد شد.
دوره تربیت مربی ویژه مقطع پیش‌دبستانی از اواخر آذر‌ماه به مدت هشت هفته روزهای پنجشنبه از ساعت 8 تا 12 در دفتر مرکزی مهد قرآن استان تهران واقع در میدان خراسان، کوچه مسجد مرحوم آیت‌الله فومنی تشکیل می‌شود.
علاقه‌مندان برای حضور در این دوره آموزشی می‌توانند با شماره 4-33523103 تماس بگیرند و یا به کانال تلگرامی مؤسسه به نشانی mahdthehran@ مراجعه کنند.
یادآوری می‌شود، در این دوره آموزشی تخفیف ویژه برای حافظان قرآن ارائه می‌شود، همچنین پس از پایان این دوره به شرکت‌کنندگانی که در آزمون حد نصاب نمره را دریافت کرده باشند، گواهینامه از سوی مؤسسه مهد قرآن اعطا می‌شود.
انتهای پیام

captcha