مهلت ارسال آثار به جشنواره «دعا و اذان برتر» تا پایان بهمن‌ماه
کد خبر: 3770519
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

مهلت ارسال آثار به جشنواره «دعا و اذان برتر» تا پایان بهمن‌ماه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ زمان ارسال آثار به جشنواره «دعا و اذان برتر» تا پایان بهمن‌ماه سال جاری اعلام شد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره «دعا و اذان برتر» تا پایان بهمن‌ماهبه گزارش ایکنا، به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، به منظور شناخت استعداهای برتر در راستای ارتقای وضعیت تولید و پخش ادعیه و اذان‌های فاخر از شبکه‌های مختلف رسانه ملی، جشنوار دعا و اذان برتر به همت شورای عالی قرآن برگزار خواهد شد.

موذنان و دعاخوانان ممتاز سراسر کشور برای شرکت در این جشنواره می‌توانند نمونه‌ای از دعا و اذان خود را ضبط و به شورای عالی قرآن ارسال کنند.

پس از اتمام مهلت، آثار رسیده مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و از مجریان اثرهایی که حائز نصاب شوند به نحو مقتضی استفاده خواهد شد.

در دعا، قرائت یک قطعه حداکثر پنج دقیقه‌ای از دعاهای مأثور(به انتخاب خود دعاخوان) و در اذان، اجرای کل آن، مدنظر است. توصیه می‌شود پیش از اجرا، آیین‌نامه دعا و اذان بارگذاری شده در وب سایت شورای عالی قرآن مطالعه شود.

ضبط دعا و اذان در استودیو همراه با افکت مناسب و یا بدون افکت، مورد پذیرش است. البته پردازش‌های تصنعی روی صدا قابل قبول نیست و ملاک در ضبط صرفاً وضوح صدا است و مستلزم ضبط استودیویی نیست.

شرکت‌کنندگان در این جشنواره باید آثار خود را حداکثر تا پایان بهمن 97 از طریق شماره پیام‌رسان سروش(09121083626) و یا رایانامه Shora.quran@gmail.com ارسال کنند.

یادآوری می‌شود، درج مشخصات دعاخوانان و موذنان شامل نام و نام‌خانوادگی، استان، شماره تماس و سن به همراه اثر ارسالی، ضروری است.

انتهای پیام

 

captcha