برپایی نمایشگاه عکس «زندگی در قدس» در استانبول
کد خبر: 3770548
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

برپایی نمایشگاه عکس «زندگی در قدس» در استانبول

گروه بین‌الملل ـ نمایشگاه عکسی با موضوع «زندگی در قدس» و با هدف به تصویر کشیدن جنبه‌های مختلف زندگی در این شهر، در «استانبول» ترکیه در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «ینی شفق» ترکیه؛  این نمایشگاه از دیروز (16 آذرماه) افتتاح شده و به مدت یک هفته دارد و تصاویر ارائه شده در آن با استقبال قابل توجهی از سوی علاقه‌مندان مواجه شده است.
 
در این نمایشگاه که با هدف نمایش «جنبه‌های زندگی عادی در شهر قدس» برپا شده، 50 عکس از عکاسان شهر قدس از جمله عطا جابر، ایاد طویل، محمد دویک، فایز ابورمیله و مصطفی خروف به نمایش در آمده است.
 
این نمایشگاه در سالن «جمال رشید ری» در منطقه شیشلی واقع در استانبول و تحت نظارت مرکز فرهنگی یونس امره و شهرداری استانبول آغاز و با استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان و به‌ویژه دانشجویان عرب مواجه شد.
 
به گفته برگزارکنندگان این نمایشگاه، عکس‌هایی که به نمایش درآمده، جوانب مختلف دینی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و انسانی قدس را به تصویر کشیده شده است.
برگزاری نمایشگاه عکس «زندگی در قدس» در استانبول
رها ارمومجو، مدیر مرکز فرهنگی یونس امره در قدس گفت: قدس اهمیت زیادی برای همه دارد زیرا پایتخت فلسطین و دنیای اسلام است و مسلمانان و مسیحیان به طور یکسان تحت اشغال صهیونیست‌ها زندگی می‌کنند و این عکس‌ها جنبه‌های مختلف زندگی را در قدس نشان می‌دهد.
 
ایاد الطویل یکی از عکاسان در این مورد گفت: عکس‌های نمایشگاه بین سال‌های 2012 تا 2018 گرفته شده است. 
برگزاری نمایشگاه عکس «زندگی در قدس» در استانبول
 
 
انتهای پیام
captcha