ارسال 2516 اثر به جشنواره ملی ایران ساخت
کد خبر: 3770758
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
کرمی خبر داد:

ارسال 2516 اثر به جشنواره ملی ایران ساخت

گروه جامعه ــ دبیرکل جشنواره ملی فرهنگی هنری ایران ساخت تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را در بخش رسانه‌های دیجیتال 220 مورد، شنیداری و دیداری 772 مورد، هنرهای تجسمی 834 مورد، ادبیات 457 مورد و ایده بازار 233 مورد اعلام کرد.

پرویز کرمی؛ مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و دبیرکل جشنواره ملی فرهنگی هنری ایران ساخت در گفت‌وگو با ایکنا؛ به برپایی این جشنواره از چهارم تا هشتم دی‌ماه، اشاره و اظهار کرد: این جشنواره در قالب بخش‌های رسانه‌های دیجیتال، دیداری و شنیداری، هنرهای تجسمی، ادبیات، ایده‌بازار و دانش‌آموزی برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه و نمایشگاه دومین دوره جشنواره ایران ساخت با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به همت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با شعار «فناوری ایرانی در خدمت کسب و کار ایرانی» از چهارم تا هفتم دی‌ماه سال جاری و مراسم اختتامیه نیز هشتم دی‌ماه، برپا می‌شود.
 
وی با بیان اینکه دومین جشنواره ایران ساخت با هدف تولید محتوا برای حمایت از کالای ایرانی، محصولات و خدمات دانش‌بنیان ایران‌ساخت برگزار می‌شود، تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را در بخش رسانه‌های دیجیتال 220 مورد، شنیداری و دیداری 772 مورد، هنرهای تجسمی 834 مورد، ادبیات 457 مورد و ایده بازار 233 مورد اعلام کرد.
 
دبیر‌کل جشنواره ملی فرهنگی هنری ایران ساخت از ادامه دار بودن بخش دانش‌آموزی این جشواره خبر داد و گفت: فعالیت‌های این بخش به صورت مستمر در طول سال تحصیلی ادامه دارد و موضوع جشنواره ایران ساخت نیز از سال آینده به کتاب‌های درسی ورود پیدا می‌کند.
 
کرمی از ارتقای سطح کیفی و کمی آثار واصله به دومین دوره این جشنواره سخن گفت و اظهار کرد: به سه نفر برگزیده هر رشته جوایز نفیسی اهدا و از نفرات اول هر رشته برای ساخت اثر بعدی حمایت به عمل می‌آید. دو یا سه مورد از آثار ارسال شده به دومین جشنواره از منتخبان دوره اول بودند که با حمایت این جشنواره اقدام به تولید اثر جدید کردند.
 
انتهای پیام
captcha