تأکید رئیس فرهنگسرای قرآن بر عمل به آیات الهی در مسیر زندگی
کد خبر: 3770760
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

تأکید رئیس فرهنگسرای قرآن بر عمل به آیات الهی در مسیر زندگی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس فرهنگسرای قرآن در بازدید از فعالیت‌های مجموعه مهد قرآن و پیش‌دبستانی این فرهنگسرا بر عمل به آیات الهی از سوی قرآن‌‌آموزان در مسیر زندگی خود تأکید کرد.

به گزارش ایکنا؛ علی‌اکبر توپچی، رئیس فرهنگسرای قرآن به همراه فرخی، مدیر آموزش فرهنگسرا صبح روز گذشته، 17 آذرماه از مجموعه مهد قرآن و پیش‌دبستانی این فرهنگسرا بازدید کرده و در جریان روند آموزش قرآن‌آموزان مجموعه قرار گرفت.
طی این بازدید،‌ رئیس فرهنگسرای قرآن ضمن بررسی و ابراز رضایت از برنامه‌های مختلف آموزشی مجموعه مهد قرآن فرهنگسرا، برای مدیران و مربیان این مجموعه آرزوی توفیق و موفقیت کرد.
توپچی خطاب به قرآن‌آموزان مهد قرآن و پیش‌دبستانی فرهنگسرا نیز از ایشان درخواست کرد تا آموزه‌های قرآنی را به خوبی فرا گرفته و در مسیر زندگی خود به آیات الهی عمل کنند تا سعادت دنیوی و اخروی را به دست آورند.
وی ضمن تأکید بر فرموده‌های مقام معظم رهبری در زمینه آموزش قرآن، از دانش‌آموزان و قرآن‌آموزان به عنوان آینده‌سازان این مرز و بوم یاد کرده و برای ایشان آرزوی موفقیت و پیشرفت کرد.

همچنین، در خبر دیگری از فرهنگسرای قرآن آمده است: به مناسبت سالروز شهادت خلبان شهید احمد کشوری، که خود از قاریان قرآن کریم بود، محفل انس با قرآن کریم صبح امروز، 18 آذرماه در محل مجموعه مهد قرآن و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن برگزار شد.
در این محفل قرآنی که با حضور مدیران و مربیان مهد قرآن فرهنگسرای قرآن برگزار شد، قرآن‌آموزان مجموعه به قرائت دسته‌جمعی قرآن کریم از آیات محفوظه خود پرداختند و ثواب آن را نیز به روح مطهر شهید کشوری تقدیم کردند.
یادآور می‌شود، این محفل قرآنی که به همت مدیریت مهد قرآن (مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتقوی مبین تهران) برگزار شد، در نوبت عصر نیز برگزار می‌شود و قرآن‌آموزان نوبت عصر نیز آیات الهی را در سالروز شهادت شهید خلبان احمد کشوری تلاوت خواهند کرد.

سمیه عیادی
انتهای پیام

captcha