ا‌نتصاب مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی
کد خبر: 3770780
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

ا‌نتصاب مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی

گروه جامعه ــ معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین مجید باباخانی را به‌عنوان مدیرکل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی منصوب کرد.

به گزارش ایکنا؛ به‌نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌ناصر میرمحمدیان، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین مجید باباخانی را به‌عنوان مدیرکل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است:

«برادر بزرگوار جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای مجید باباخانی زیدت توفیقاته

ضمن تشکر از زحمات متراکم، منظم و مخلصانه برادر عزیز جناب آقای رضا معممی مقدم، جنابعالی که به لطف خدواند متعال بر داشتن تجربه موفق و مستمر در فعالیت های تشکیلاتی، فرهنگی، دانشگاهی، حوزوی و جهادی، مزین به صبر و متانت و اخلاص و تلاش خستگی ناپذیر نیز هستید، به‌عنوان مدیرکل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی منصوب می شوید تا این معاونت را در مسیر رشد و ارتقا این بخش یاری فرمایید.

از اهداف مهم سازمان تبلیغات اسلامی، سازماندهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است و این مهم در سالهای اخیر مورد توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب (دام ظله) قرار گرفته است که اهمیت این موضوع را دو چندان می‌کند. شناسایی دقیق، سازماندهی و شبکه سازی کارآمد، حمایت، هدایت، هم افزایی ظرفیت ها و ارتباط صمیمانه با تشکلهای دینی، هیئت های مذهبی و فعالان فرهنگی خصوصا هم افزایی با ارکان ستادی درون سازمانی و برون سازمانی به خصوص بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(ع) راهبرد اصلی ما در این اداره کل است. امید واثق دارم که با تلاش خالصانه، عالمانه، مدبرانه و با عنایت خدواند متعال، پیامبر و اهل بیت (ع) در انجام این وظایف موفق باشید».

‌حجت‌الاسلام والمسلمین مجید باباخانی کارشناس ارشد فقه و اصول از حوزه علیمه قم و کارشناس مکانیک سیالات از دانشگاه گیلان است.مواردی همچون مدیریت دانشگاه جهادی امام رضا (ع)، مدیریت داخلی حوزه علیمه امام باقر‌(ع)، مسئولیت پژوهشکده امیر المومنین‌(ع)، مدیریت حوزه علمیه امام رضا‌(ع) و مسئولیت موسسه امام جمعه کرج از جمله سوابق کاری وی محسوب می‌شود.

این مدرس حوزه‌های علمیه تهران و کرج علاوه بر سابقه ۱۷ سال فعالیت تبلیغی و تربیتی در سطح مدارس، هیئات و کانونهای تربیتی دانش آموزی، مدیریت اردوهای سازندگی جهادی در مناطق محروم کشور را نیز از سال ۷۳ تا کنون به عهده داشته است.

انتهای پیام

captcha