«زنگ آسمانی» مدارس رونمایی شد
کد خبر: 3771255
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

«زنگ آسمانی» مدارس رونمایی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مراسم رونمایی از طرح سراسری زنگ مدارس دوشنبه، ۱۹ آذرماه با حضور مسئولان رادیو قرآن و وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، در مراسم نمادین آغاز هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز مدارس کشور که امروز، دوشنبه، ۱۹ آذرماه با حضور احمد ابوالقاسمی، مدیر رادیو قرآن، علیرضا کاظمی، معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش، محمدرضا مسیب‌زاده، مدیر اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، احمد فراهانی، از مدیران رادیو قرآن و طراح این برنامه و جمعی از مسئولان ارتش در مدرسه دخترانه حجاب واقع منطقه ۱۳ برگزار شد، اجرای طرح «زنگ آسمانی» شامل پنج‌دقیقه محتوای قرآنی ویژه برنامه صبحگاهی مدارس آغاز شد.
ابوالقاسمی پیش از رونمایی در جمع حاضران از همکاری‌های وزارت آموزش و پرورش قدردانی و اظهار کرد: طرح قرآن؛ کتاب زندگی(بشارت۱۴۵۲) امسال برای اولین بار به فاز دوم اجرایی رسید که تاکنون بسیار موفق بوده و با استقبال بسیار مخاطبان همراه است؛ بر این اساس در ادامه‌ اجرای این طرح مقرر شد در مراسم صبحگاهی مدارس، دانش‌آموزان با مفاهیم و آیات جز سی ام قرآن آشنا شوند. این رادیو این بستر را فراهم کرده تا علاوه بر پخش برنامه عصرگاهی قرآن، کتاب زندگی در زمان صبح نیز آموزش‌هایی را برای دانش‌آموزان ارائه کند.
احمد فراهانی مبدع و طراح این برنامه اظهار کرد: برنامه‌ی زنگ آسمانی از یک ماه گذشته طراحی و در راستای طرح حفظ جزء ۳۰ قرآن به مرحله اجرا رسید. در این برنامه هر روز به ۱۴ دانش‌آموز جوایزی اهدا می‌شود.

وی افزود: این برنامه رأس ساعت ۷:3۰ برای دانش‌آموزان در مدارس پخش می‌شود و مدارسی که برنامه صبحگاهی ندارند، می‌توانند این برنامه را که در سایت و کانال سروش رادیوقرآن روزانه بارگذاری می‌شود، دانلود و در ساعت شروع مراسم آغازین خود پخش کنند. برنامه زنگ آسمانی تا پایان اردیبهشت سال ۹۸ به روی آنتن خواهد رفت. امیدواریم هرساله بتوانیم این طرح را اجرا کنیم.
انتهای پیام

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مژگان روه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۰
0
0
سلام بچه های مدرسه ما نزدیک پنجاه نفر تا حالا برنده پیامکی داشتم ولی حتی یک نفر حایزه دریافت نکردم از استانمون پیگیری کردم گفتند چیزی برای ما نرسیده
captcha