اجرای رضایت‌بخش نماینده ایران در روز پایانی مسابقات قرآن تونس
کد خبر: 3771461
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

اجرای رضایت‌بخش نماینده ایران در روز پایانی مسابقات قرآن تونس

گروه مسابقات ــ نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور تونس با بیان اینکه اجرای خوبی در این مسابقات داشته است، گفت: در پایان این رقابت‌ها به درخواست برگزارکنندگان برنامه ابتهال‌خوانی نیز داشتم که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

به گزارش ایکنا؛ رقابت‌های شانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور تونس روز گذشته، 19 آذرماه به پایان رسید و نفرات برتر این مسابقات نیز طی روزهای آینده معرفی خواهند شد.
نماینده ایران در این رقابت‌ها نیز بعدازظهر روز گذشته با حضور در جایگاه متسابقان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت و به گفته خود او تلاوتش مورد توجه حاضران قرار گرفت.

اجرای رضایت‌بخش نماینده ایران در روز پایانی مسابقات قرآن تونس/ ابتهال‌ زیبای «موحدی» حسن ختام رقابت‌ها
محمدحسن موحدی، نماینده ایران در رشته قرائت تحقیق شانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور تونس، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به اجرای خود در این مسابقات در روز گذشته و ابراز رضایت از تلاوت خود، گفت: خوشبختانه همیشه هر کدام از نماینده‌های ایران در این مسابقات حضور می‌یابند، تلاوت‌های درخشانی دارند.
وی با بیان اینکه در مورد تصمیم هیئت داوران نمی‌تواند نظری بدهد، افزود: تلاوت‌هایی که در این مسابقات شنیدم نه تنها در صوت و لحن حتی در تجوید نیز انسجام لازم را دارا نبودند.
نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور تونس بیان کرد: در  مقامات نیز هیچ کدام از شرکت‌کنندگان به طور کامل مقامات را اجرا نکردند، در حالی که اجرای من در این رقابت‌ها شامل تمامی مقامات بود.

اجرای رضایت‌بخش نماینده ایران در روز پایانی مسابقات قرآن تونس/ ابتهال‌ زیبای «موحدی» حسن ختام رقابت‌هاتصویر قرعه محمدحسن موحدی


موحدی با بیان اینکه بی‌عدالتی در این مسابقات بی‌سابقه نیست، اظهار کرد: یکی از نشانه‌های بی‌عدالتی در همین دوره تفاوت میزان آیات تلاوت شده قاریان بود. برخی قاریان یک صفحه تلاوت کردند و برخی دیگر چهار خط کمتر از یک صفحه، در حالی که نباید این گونه باشد.
وی در مورد علت این موضوع گفت: قرعه‌هایی که انتخاب شده بود با اینکه خود شرکت‌کننده آن را برمی‌داشت، اما با هم توازن نداشت.

اجرای رضایت‌بخش نماینده ایران در روز پایانی مسابقات قرآن تونس/ ابتهال‌ زیبای «موحدی» حسن ختام رقابت‌ها
یادآوری می‌شود شانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن تونس با حضور نمایندگانی از 22 کشور برگزار شده است. از ایران تیم سه نفره‌ای شامل یک داور و دو شرکت‌کننده رشته حفظ کل و قرائت تحقیق دعوت شده بودند که تنها محمدحسن موحدی، نماینده رشته قرائت تحقیق موفق به حضور در این مسابقات شد.

تلاوت محمدحسن موحدی در شانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور تونس

انتهای پیام

captcha